בית הספר התיכון "אורט צור ברק" נבחר על ידי משרד העבודה להשתייך לרפורמת החינוך היוצר

$(function(){setImageBanner('255aab73-eb1f-48ce-88a8-ad495ff2606d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

השבוע נערכה פעילות ראשונה בסגנון האמן חנוך פיבן ,בה יצרו ויצאו מחוץ לקופסה.
"בית הספר הוא איכותי מקצועי ומוביל וככזה הוא זכה להצטרף לתוכנית המובילה- החינוך היוצר", אמרה מנהלת בית הספר סיגל כהן.

אורט צור ברק

בית הספר "אורט צור ברק" בו יש תלמידים רבים מאשקלון והאזור  והאזור זכה לאחרונה להימנות על בתי הספר המחדשים שנכנסו לרפורמת "החינוך היוצר", משמעותה של הרפורמה היא למעשה מתן כלים שונים לתלמידים שיאפשרו מוביליות חברתית, לאחר לימודי התיכון .העצמת התלמידים באמצעות פעילויות שונות ומגוונות. שיפור ושדרוג מעמדו של החינוך המקצועי.

החינוך היוצר, מותאם למיומנויות המאה ה-21 , מממש את הפוטנציאל של התלמידים, ומאפשר למידה שתסייע לתלמידים ליצור, ליזום, להקים עסק וליצור רווח כלכלי.

כל זאת מתרחש בראיה כי האדם הוא במרכז, הן התלמידים והן הצוות. על פי החינוך היוצר תפקידה של מערכת החינוך המלווה את התלמיד היא ללמוד את העולם באמצעות פעילויות שונות ומגונות, להתנסות בו וכך להכיר את יכולותיו להתפתח ולצמוח. בית הספר יקנה לתלמידים מיומנויות וכישורים ויפתח בפני הבוגרים אפשרויות רבות יותר בעתיד כגון יזמות עסקית והשתלבות במיזמים עסקיים בתעשייה וכך למעשה יעניק להם כלים של מוביליות חברתית לאחר סיום בית הספר והשרות הצבאי.

במסגרת זו השבוע התנסו בבית הספר בסדנא מרתקת בסגנון חנוך פיבן. פיבן הוא אמן שלוקח מוצרים שונים ויוצר מהם יצירות שונות ומגוונות. יועצת בית הספר טלי יונה העבירה פעילות בבית הספר וכך נוצרו יצירות מרתקות בעזרת חומרים שונים. "הייתה חוויה מרתקת ומעצימה. זו דרך חוויתית להעביר וללמוד דרך יצירה" סיפרה יונה.

"בית הספר 'אורט צור ברק' הוא בית ספר איכותי מקצועי ומוביל וככזה בית הספר זכה להימנות עם בתי הספר המחדשים של משרד העבודה ולהצטרף לתכנית המובילה- החינוך היוצר. ברוח התכנית ועם חשיבה מחוץ לקופסא נערכה הפעלה ויצירה בסגנונו העיצובי של חנוך פיבן", ציינה מנהלת בית הספר סיגל כהן.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה