בית הספר מקיף כפר סילבר מצטיין משרד החינוך בהישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים לשנת תש"פ

$(function(){setImageBanner('e7bb8d35-4bdf-4aef-b2d0-ad6c64819181','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משרד החינוך מפרסם היום, (ג') את רשימת 302 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תש"פ בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

כפר סילבר- מתוך אתר חוף אשקלון

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובהם: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות,

וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה לשנים קודמות.בין הזוכים, בית הספר מקיף כפר סילבר שביישוב כפר סילבר, בניהולו של אהרון עטיה ובפיקוח המינהל לחינוך התיישבותי.

כל אחד מעובדי ההוראה במקיף כפר סילבר יתוגמל בסכום כספי על סך 6,238 ₪, וזאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

שר החינוך, יואב גלנט: ״מדינת ישראל התברכה במנהלים ובמורים מצוינים הפועלים במסירות ובהתמדה למען חינוכם של תלמידי ישראל. אני מברך את צוותי החינוך הזוכים על ההישגים שרשמו בתחומים השונים, הצלחתם של המורות והמורים תחת הנהגתם של מנהלי בתי הספר היא המפתח להישגיהם של התלמידים. הערכתי הרבה לבתי הספר הזוכים, אני מאמין ומקוה כי בשנה הבאה נראה בתי ספר נוספים שיצטרפו אליהם. תודתי לארגון המורים ולעומד בראשו על השותפות המלאה למען הצלחתם של תלמידי ישראל״.

 

מנכ"ל המשרד, עמית אדרי: "אני מברך את צוותי החינוך של בתי הספר על המלאכה הענפה והמרשימה שהם מובילים ובמיוחד את השינויים הגדולים שהם רשמו. העמידה שלהם על עקרונות חינוכיים של הכלה, מחויבותם למניעת נשירה ועידוד תלמידים לגיוס משמעותי בצה"ל, ובד בבד שקידתם על ההישגים הלימודיים יוצרים את הלב הפועם של מערכת החינוך. אני רוצה להודות לצוותי החינוך הזוכים, ולהביע את הערכתי הרבה לעבודתם המסורה".

 

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי: בירכה את בית הספר הזוכה והוסיפה: "בבסיס המצוינות והאיכות של תהליכי החינוך ניצב המוסד החינוכי הרואה חשיבות בטיפוח והצמחה של צוות ותלמידים גם יחד. הצוות החינוכי בבית הספר המקיף כפר סילבר הצליח לחולל את השינוי ולהוביל את הצמיחה, היצירתיות והמצוינות, שהביאו אותו להיכלל ברשימה הנבחרת של בתי הספר המצטיינים"

 

יו"ר ארגון המורים, רן ארז: "גם השנה משרד החינוך החליט לתגמל 302 חטיבות עליונות מצטיינות בהתאם להסכם הקיבוצי של עוז לתמורה. שיתוף הפעולה בין ארגון המורים לבין משרד החינוך משפר את הישגי התלמידים ומתגמל את המורים שהצטיינו. אנו תקווה ששיתוף פורה זה יימשך גם בעתיד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה