בית ספר צפית בין המצטיינים בדירוג הגבוה ביותר בתחום הערכי חברתי לימודי

$(function(){setImageBanner('28a084af-0224-4c97-9115-fb5b71d9f1a6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ"ג בתחום הערכי, החברתי והלימודי וממנה עולה כי בית ספר צפית ברמת הדירוג הגבוהה ביותר

משרד החינוך פרסם את רשימת 338 בתי הספר התיכוניים, שהצטיינו במהלך שנת הלימודים תשפ"ג בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 852 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.

מרשימת בתי הספר שפרסם משרד החינוך עולה כי בית ספר צפית בניהולה של נטע פרץ זכה לרמת הדירוג הגבוהה ביותר מתוך 4 דרגות, ונכלל ברשימה מכובדת של 83 בתי ספר מכל רחבי הארץ

בית ספר צפית - דוברות יואב

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

יש לציין כי מנתוני הגיוס והשירות בערים ובמועצות לשנת 2023, שפורסמו לאחרונה על ידי אגף כוח אדם בצה"ל, עולה כי בנות ובני הנוער מיואב נמצאים בצמרת שיעורי הגיוס, מיצוי ללחימה וקצונה, גיוס משמעותי ושיעור ההתנדבות למכינות ושנת שירות. גם בשיעורי ההתנדבות למכינות ושנת שירות, בנות ובני הנוער של יואב מככבים עם נתונים מרשימים!

צפית

מנהלת בית ספר "צפית" נטע פרץ ציינה כי: "בצפית אנו מאמינים בשיח ערכי חינוכי המוביל לעשייה חברתית קהילתית והישגים בלימודים. אני גאה בנוער שלנו שמיישם הלכה למעשה ערכים אלו. גאה בצוות החינוכי על התהליך המשמעותי והובלת החניכים להיות אזרחים משמעותיים בחברה הישראלית".

מנהל מחלקת החינוך ינקלה שטיינברג ציין כי: "תלמידות ותלמידי צפית הם מלח הארץ. אנחנו גאים בהם ותולים בהם תקווה להפיכת העולם לטוב יותר.

ראש מועצה אזורית יואב נתי לרנר בירך את צוות החינוך בראשות נטע פרץ ואת כלל החניכים על הצטיינות וההוקרה מטעם משרד החינוך וציין כי: "אנו גאים על כך שבית ספר צפית מהווה מרכז בו עוסקים בחינוך חברתי ובמיצוי הפוטנציאל הלימודי כבסיס להתפתחות האישית, האזרחית, החברתית והאקדמית."  

בית ספר צפית דוברות יואב

 

 

 

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה