בית ספר צפית ברשימת בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך לשנת תשפ"א

$(function(){setImageBanner('61b8d749-6179-4403-a66d-ce66c44e28b6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בית הספר צפית במועצה האזורית יואב זכה השבוע להוקרה גדולה מטעם המנהל הפדגוגי- אגף א' בחינוך העל היסודי במשרד החינוך כשהוא הוכרז כבית ספר מצטיין ומדורג בין בתי הספר שהישגיו בכל התחומים הוא מהגבוהים בארץ בין השאר בזכות 96% זכאות לבגרות בשנת תשפ"א.

בית ספר צפית

בנימוקי הזכייה שהועברה למנהלת בית הספר נטע פרץ על ידי מנהלת האגף במשרד החינוך דסי בארי צוין כי: "מבדיקת הישגי החטיבה העליונה ובהתאם לכללים ולקריטריונים של המודל, נמצא כי בית הספר מדורג בין בתי הספר שהישגיהם הינם הגבוהים ביותר בקידום התלמידים בתחום הלימודי, החברתי והערכי. זכייה זו הינה אות הערכה למנהיגותך ולעשייה החינוכית המעמיקה של צוות המורים. אני רואה חשיבות רבה בהוקרה והערכה של אנשי החינוך, אשר מחוללים שינוי, מקדמים כל אחד מהתלמידים אל מעבר ליכולותיו הצפויות, משפיעים ותורמים לעיצוב עתיד תלמידיהם ומביאים אותם להצטיינות לימודית, אישית, חברתית וערכית. גם בתקופה קשה זאת, עקב משבר הקורונה והמציאות המשתנה והמאתגרת הוכחתם שחינוך יודע להיות מה שהוא מחנך אליו, גמיש, נותן מענה, רואה את האדם, מוקיר את הלמידה ומתאים את עצמו למציאות".

 

דירוג בית הספר צפית ברשימת בתי הספר המצטיינים בארץ הוא פרי עבודה חינוכית והשקעה של הצוות החינוכי בכל תלמיד ותלמידה, גם בתקופה לא פשוטה זו של מציאות משתנה. זו עדות ליכולת של המורות והמורים לתת מעצמם, להתגמש, לתת מענה ולראות את התלמידים בכל מצב ובכל עת, ועל כך הם ראויים למלוא ההערכה והחיזוק.

 

צוות מורות ומורי בית הספר, ובראשם המנהלת נטע פרץ, עוסקים בעשייה חינוכית לאורך השנים, משקיעים בקידום התלמידים והתלמידות ומביאים אותם להישגים. המדדים המובאים בחשבון הם מדדים לימודיים, חברתיים וערכיים, ביניהם גם מדד הזכאות לבגרות, בו עלה בית הספר ב-5% והגיע ל96% הישג משמעותי שהוא תוצאה של מאמצים של צוות המורים והמורות להביא את התלמידים והתלמידות אל מיצוי יכולותיהם.

 

מנהלת בית הספר נטע פרץ ציינה: "אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מצוות המורים, להנהלת בית הספר, לאנשי ונשות המנהלה, על המאמצים ועל ההשקעה לראש המועצה ד"ר מטי צרפתי הרכבי, למנכ"לית המועצה מירית דגני, למנהל מחלקת החינוך ינקלה שטיינברג וצוותו, למפקחת בית הספר אורלי דרורי, ליו"ר הוועד המנהל גיורא מרקר ליו"ר וחברי וועד ההורים על שותפות והשקעה עצומה בכל שלב ושלב לאורך המסע החינוכי". תודה מיוחדת לתלמידים שלנו – שותפים מלאים להישג הנפלא!

 

עוד הוסיפה מנהלת בית הספר כי: "ההישג הזה הוא קודם כל של הצוות החינוכי, המורות והמורים והם ראויים לכל שבח והערכה על ההשקעה, על המאמצים ועל הראייה החינוכית גם בימים של חוסר ודאות. נמשיך לצעוד בדרך שאנחנו מתווים לעצמנו ולראות כל תלמיד ותלמידה כאדם בעל רצונות, יכולות וחלומות".

 

ראש המועצה האזורית יואב ד"ר מטי צרפתי הרכבי בירכה את מנהלת בית הספר נטע פרץ ואת כל צוות בית הספר על הכרזתו של צפית על ידי משרד החינוך כמצטיין. "הישג זה הוא פרי עבודה מאומצת של כלל הגורמים בבית הספר ובמועצה, אשר רואים את התלמיד במרכז, ומבינים כי מערכת חינוך נמדדת בהשקעה הן במשאבים והן בפדגוגיה מתקדמת, הרואה כל תלמיד ותלמיד. מועצה אזורית יואב ממשיכה בצמיחה ובהתחדשות, לצד טיפוח תכניות הלימוד והמרחב הפדגוגי אנו משקיעים משאבים רבים גם בפן הפיזי, הסביבה הלימודית וחזות המבנים על מנת שנוכל להעניק לתלמידים את התנאים האופטימליים להצלחה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה