בני הנוער משער הנגב התאחדו לראשונה בטורניר כדורגל, לראשונה מאז השבת השחורה

$(function(){setImageBanner('421db80d-74ed-4713-9ed2-ddedc56818ce','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חניכי מכינת גליל עליון אירגנו, עיריית פ"ת וחברת 'שלמה ביטוח' נרתמו לסייע ונערי המועצה האזורית שער הנגב התחרו בטורניר השנתי המסורתי שנערך לראשונה בשל המצב בפתח תקווה. בכיתות ז'-ט' זכתה נבחרת קיבוץ אור הנר ובכיתות י'-י"ב זכתה נבחרת קיבוץ ברור חיל.

היום (21.4) התקיים טורניר והפנינג עבור נערי מועצת שער הנגב באצטדיון 'שלמה ביטוח' בפתח תקווה. את הטורניר יזמו חניכי מכינת גליל עליון, לאחר ששמעו בשיחה את ורד ליבשטיין, אשתו של ראש המועצה אופיר ליבשטיין שנרצח יחד עם בנו ניצן ז"ל, בוגר המכינה, בשבעה באוקטובר.

האירוע נפתח בטקס שקרא להשבת החטופים ולאחריו נערך טורניר לכיתות ז'-ט' וי'-י"ב. את צלחות האליפות לזוכים העניק השוער האגדי יצחק ויסוקר.

שער הנגב טורניר בני נוער צילום יחצ

אמיר קדשברג, ראש שלוחת עמיר במכינת הגליל העליון סיפר ש:"השיחה איתה הייתה מעוררת השראה. ומתוך השיחה צמח והפך הרעיון למיזם מרגש עבור ילדי שער הנגב. באמצעות הרוח שקיבלו ממנה, החבר'ה חידשו מסורת קהילתית שבה שותפים כל בני הנוער מהיישובים השונים. אין דבר שהנערים האלו זקוקים לו יותר משגרה ושמחה.

שער הנגב טורניר בני נוער צילום יחצ

המיזם מנציח את רוחו של ניצן, בוגר המכינה. אני שמח וגאה בחניכים שלנו שהצליחו לגייס שותפים ממסדיים ועסקיים לטובת הצלחת הפרויקט הזה". חניכי המכינה הצליחו לרתום שותפים רבים למאמץ, בראשם אצטדיון 'שלמה ביטוח', שאירח את הטורניר וגם את חברות טמפו ורולדין, שסיפקו משקאות וחטיפים לאורך ההפנינג. לפני טקס הסיום התקיימה הופעה של הזמר פלד.

שער הנגב טורניר בני נוער צילום יחצ

יוסי קרן, מ"מ ראש מועצת שער הנגב: הגענו לכאן היום לאירוע ספורטיבי מרגש לכבוד דור העתיד של שער הנגב. הצעירים שלנו הם המנהיגים הבאים, שמקבלים בספורט את הערכים והכישורים הנכונים לגדול ולהצליח. לצד ההנאה והשמחה באירוע המרגש, העצב מלווה אותנו.

שער הנגב טורניר בני נוער צילום יחצ

אנו מתגעגעים לאחינו וחברינו שנהרגו ב7 באוקטובר וממתינים לחטופינו שישובו במהרה לביתם. אני מודה לכל מי שעמל על הפעילות וכפי שכתוב על חולצות הילדים ונערים- שער הנגב זה הבית, לשם אנו מביטים בתקווה כי כל התושבים ישובו לביתם במהרה ובבטחון.

ראובן כץ, מנהל אצטדיון שלמה ביטוח בפ"ת: "אנו מתורגלים בקיום טורנירים באצטדיון והפעם נרתמנו יחד עם העיריה וקבוצת שלמה ביטוח כדי לארח את ילדי שער הנגב ולעשות להם קצת טוב בנשמה, ערב חג הפסח. מרגש לראות את תלמידי המכינה שהרימו את הפרוייקט, גייסו ספונסרים להפנינג עבור בני הנוער, הנפגשים כולם ביחד אצלנו לטורניר המסורתי. כולנו תקוה שתושבי שער הנגב לצד החטופים ישובו הביתה במהרה!".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה