בתיכון אמית באר טובה מגשימים חלומות - בית הספר פותח 23 מגמות לימוד לפי בקשת התלמידים

$(function(){setImageBanner('562a3d0a-b3a2-44ef-8c76-e187d62936d2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשבוע שעבר נערך הפנינג הרחבות מרשים בבית הספר התיכון אמית באר טוביה בו נחשפו תלמידי כיתות ט' למגמות הלימוד האפשריות אשר יפתחו עבורם בשנה הבאה בחטיבה העליונה. 23 מגמות בהן מגמות חדשות שנפתחו לפי בקשת התלמידים שיקבלו כמעט את כל מה שאפשר לבקש או לחלום עליו כמגמה בבית הספר
המגוון הרחב הוצע לתלמידים בהפנינג ססגוני, מרחיב דעת ומרגש.

אמית באר טוביה

ספק אם יש הרבה בתי  ספר במדינה שיש בהם היצע כה גדול של 23 מגמות ממגוון תחומי דעת ועניין כמו מלונאות, מוזיקה, הנדסת תוכנה, תיירות, אדריכלות, מזרחנות, תחזוק מערכות הנדסיות ועוד ועוד.

 יצוין כי שתים מהמגמות הן  חדשות ונפתחו לבקשת תלמידי כיתות ט', בהתאם לתחומי העניין המבוקשים על ידם.  

 

בהפנינג המרשים בו הוצגו בפניהם המגמות השונות, השתתפו רכזות השכבה, היועצות המחנכים והמחנכות שסייעו  לתלמידים לקבל את ההחלטה לבחירת מגמה בהתאם לכישורים ולתחומי העניין. 

יום ההרחבות יצא לפועל בשיתוף חטיבת הביניים והחטיבה העליונה של בית הספר. חשוב להדגיש כי  ליום השיא קדם תהליך שהתקיים בשיעורי חינוך לתלמידי כיתות ט', בשיתוף עם יועצות בית הספר. לאורך השנה למדו התלמידים על נושא קבלת ההחלטות ועל הדרך להתמודד עם דחייה.

 

"הפנינג ההרחבות היה מרתק, נחשפנו למגמות מאוד מעניינות וזה בהחלט עזר לבחור את המגמה המתאימה לי" ,סיפר שגיא סיני אקסלרד תלמיד כיתה ט' בבית הספר.  "ההיצע שלנו פה רחב מאוד ואני שמח במגמות שבחרתי ובטוח שהן יעזרו לי גם בעתיד".

  

"הפנינג ההרחבות מייצג את עוצמתו של בית הספר אמית באר טוביה ואת עוצמת המועצה האזורית באר טוביה. המבחר האדיר של המגמות שאנו מציעים לתלמידי כיתות ט' מתוך המטרה להתאים לכל תלמיד בדיוק את החליפה המתאימה לו, לשאיפות שלו לחלומות שלו ולכישורים שלו", סיפרה מנהלת בית הספר דיצה אדרי. "כמו כן אנו תמיד פתוחים לשמוע את התלמידים, ובהתאם לכך פתחנו שתי מגמות חדשות. חשוב לא פחות התהליך השלם שאותו עברו התלמידים של קבלת החלטות והתמודדות עם דחייה שבוצע במהלך כל השנה. אני בטוחה כי התלמידים ייהנו מהמגמות המגוונות, המרתקות והן יסייעו להם גם בעתיד".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה