בתי הספר של החופש הגדול בחוף אשקלון מעודדים מודעות לבעלי מוגבלויות

$(function(){setImageBanner('f2a213e9-40f6-42c9-8f1b-183fe37d1758','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

המועצה האזורית חוף אשקלון קיימה בשבוע האחרון, מגוון סדנאות להעלאת מודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים במסגרת "בית הספר של החופש הגדול" הפעילות נעשתה בשיתוף עמותת "נגישות ישראל" הפועלת לקידום ושילוב אנשים עם מגוון מוגבלויות.

במסגרת "בתי הספר של החופש הגדול " במועצה האזורית חוף אשקלון החליטו להעלות למודעות, ביחד עם עמותת נגישות ישראל, את שילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה.

כחלק משיתוף הפעולה עברו עשרות ילדים בבתי הספר היסודיים ניצן, באר גנים, ניצני קטיף ומורשה סדנאות לילדים במסגרתן ערכו להם היכרות והתנסות עם מוגבלויות שונות.

דוברות חוף אשקלון

"החברה שלנו מתקדמת לעולם בו אנשים עם מוגבלויות ישתלבו באופן מלא במוסדות הלימוד ומקומות התעסוקה כך שיהיו שווים בין שווים", אמר איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון והוסיף: "ההשקעה במערכת החינוך בחוף אשקלון לא מסתכמת רק בפיתוח תשתיות אלא גם בשימת דגש על שוויון, ערבות הדדית ואחריות חברתית".

דוברות חוף אשקלון

במסגרת הפעילויות עברו הילדים פעילויות שהותאמו לתקופה זו, אשר כללו היכרות עם עולם הנגישות, מפגשים עם אנשים עם מוגבלויות שונות כדוגמת ראייה, ניידות ושמיעה, ששיתפו את המשתתפים בסיפורם האישי וההתמודדות עם כל מוגבלות. בהמשך התנסו הילדים בפעילות חווייתית עם מוגבלות כמו משחקי כדור עם מוגבלות פיזית, תקשורת ללא שמיעה, התמצאות ללא ראיה ועוד.

"אנו רואים חשיבות רבה וערך מרכזי של חינוך הדור הצעיר לקבלת השונה והחלת הסובלות כלפי אנשים עם מוגבלויות שונות", אמר יובל וגנר, יו"ר ומייסד עמותת נגישות ישראל, "אנו מודים למועצה האיזורית חוף אשקלון, ולעומד בראשה איתמר רביבו, על הרצון וההבנה כי הטמעת ערך הקבלה וקידום המודעות לאנשים עם מוגבלות והובלת הפרויקט החשוב הזה תוך שיתוף פעולה מלא", סיכם וגנר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה