גאווה אלירן וקנין ממרחבים קיבל אות מחוז דרום לפעילים מצטיינים מחוזיים

$(function(){setImageBanner('84111a37-c0bd-48f3-a027-da9d6b188efd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מחוז דרום הוקיר את פועלם של 15 תלמידים משכבות י"א–י"ב, מכל רחבי המחוז, כאות הערכה על פועלם הייחודי, הערכי והחברתי ותרומתם הרחבה למען הזולת.
אלירן וקנין ממועצה האזורית מרחבים תלמיד כיתה יב' קיבל אות מצטיין מחוז פעיל מאוד בקידום והובלת בני נוער ועשייה למען אוכלוסיית ילדים כפר השיקומי "עדי נגב" וכל מטרותו בכל פועליו לתרום ולסייע לאחרים

אלירן, תלמיד כיתה יב' בתיכון האזורי במרחבים. אלירן הינו בוגר של תנועת הנוער "האיחוד החקלאי" אשר מטרתה המרכזית היא לעצב את אופי הנוער ולחנך אותם לחנך ולהוביל צעירים מהם. אלירן לקח חלק
גדול בקידום מטרותיה של התנועה.

מהרגע שנכנס לשכבה הבוגרת, קיבל על עצמו אחריות רבה והתבלט מאוד בכל תפקידיו. אלירן ניחן בכריזמה והתמדה, תכונות אשר מאפשרות לו לסחוף את החניכים להגיע ולייצר פעולות שיהיו מעניינות ומהנות.

תקופת הקורונה הוסיפה אתגרים רבים ויצרה שנה לא רגילה ולא רציפה, עם זאת לאלירן ישנה מוטיבציה רבה אשר בעזרתה ובכוח ההתמדה שלו הצליח מעל למצופה. מעבר להיותו מדריך ורכז פעילים, במהלך הקיץ נבחר להוביל את המחנאות במחנה הקיץ, התחייב לתהליך של שלושה חודשים שלאורכו הוא הפגין נחישות ומסירות מאין כמותה, עבד ימים כלילות, יצר קשרים מדהימים עם השותפים שלו לעשייה והצליח לרתום אותם כמו בכל פעם ואף הדביק את כל החניכים הפעילים בנחישות והמוטיבציה. בנוסף, אלירן חונך ילד בכפר השיקומי "עדי נגב" ולוקח חלק ביוזמות נוספות בכפר למען אוכלוסיית הילדים.

כמו כן, פעיל בסח"י - סיירת ייחודית המסייעת למשפחות עם קושי כלכלי. אלירן ניחן ברגישות ובתעצומות נפש גדולות וכל זאת במטרה אחת - לתרום ולסייע לאחרים.

על כל אלה מוענק לאלירן אות לנוער מתנדב מצטיין של מחוז דרום לשנת תשפ"ג.

אלירן אליהו וקנין - משרד החינוך

מנהל מחוז הדרום, רם זהבי ומנהל מינהל חברה ונוער במחוז, איציק רוס, העניקו לתלמידים את אות ההצטיינות בטקס חגיגי.
הטקס הוא נקודת שיא של תהליך, בו כל הרשויות ממליצות דרך מסגרות הנוער הבלתי פורמליות, על תלמידים מצטיינים העולים לשלב המחוזי ואז לשלב הארצי.

רם זהבי, מנהל המחוז: "בני הנוער החיים בישראל בעת הזאת, בשנת ה-75 לעצמאותה, מגשימים מידי יום את החזון הציוני לאומי, כפי שהגה בן גוריון. מסורת הענקת אות המתנדב המצטיין היא ביטוי לחשיבות הרבה שאנו מייחסים לעידוד בני נוער להתנדבות, למנהיגות ולמעורבות חברתית, שבונה חברה אזרחית אחראית שתורמת לחברה".

מצטיינים - משרד החינוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה