גאווה בבית הספר אמית באר טוביה: ארז שפורן, תלמיד כיתה ח', עולה לגמר המחוזי של חידון התנ"ך

$(function(){setImageBanner('faa4eb93-b5b9-4f60-bd3c-346dffbfefe1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ארז שפורן, תלמיד כיתה ח' בבית הספר אמית באר טוביה, העפיל לשלב הגמר המחוזי הפומבי של חידון התנ"ך. "ככל שאני לומד יותר אני מגלה דברים חדשים" סיפר שפורן.

ארז שפורן

ארז שפורן תלמיד שכבה ח' בכיתת מופת בינלאומית בבית הספר אמית באר טוביה, העפיל לשלב המחוזי הפומבי של חידון התנ"ך. מה שמעצים את ההישג היא העובדה שבחידון מתמודדים תלמידים עד כיתה יב'.'

בעזרת רות כהן  מרשת אמית , שעורכת אחת לשבוע מפגשי זום עם התלמידים המתמודדים לחידון , ובסיועה  של ורד מולאי רכזת תנ"ך בחטיבה העליונה של בית הספר, וכמובן המון בזכות עצמו לאחר שעות רבות של למידה אישית של פרקי התנ"ך הגיע שפורן להישג המרשים.

שפורן עבר שלושה מבחנים בהצטיינות, והצליח להעפיל לשלב המכובד. השלב הראשון הוא מבחן בית ספרי, אותו עברו שישה ילדים מבית הספר. השלב השני הוא מבחן אשכולות, בו נבחן ארז מול נציגים ממספר בתי ספר נוספים ועבר אותו יחד עם שתי בנות נוספות מבית הספר.

השלב השלישי הוא שלב קשה במיוחד, בו נבחן שפורן מול נציגי המחוז ההתיישבותי הכולל מתמודדים מכל הארץ. את השלב הזה עבר בהצלחה מרובה  וקיבל ציון גבוה במיוחד מה שהעניק לו את כרטיס הכניסה לשלב הרביעי והמכובד – החידון המחוזי הפומבי אליו העפיל מבין מאות מתמודדים. 

בשלב הפומבי יתמודדו המשתתפים לעיני קהל של מאות אנשים, בכפר הנוער ימין אור 

המצטיינים בשלב הזה יעברו עוד מספר שלבים עד להעפלה  לחידון התנ"ך הארצי.

"אני מרגיש שככל שאני לומד יותר אני מגלה דברים חדשים ומעניינים על התנ"ך" סיפר שפורן על ההישג. "שעוזרים לי להבין דברים רבים ואני רואה שיש קטעים בתנ"ך שרלוונטיים גם להיום. אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי להשתתף בפרויקט ובטוח שאני אמשיך להתמודד בעתיד בחידון התנ"ך, ללא קשר לתוצאה שאשיג השנה."

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה