יונתן טרובק, מורה לחינוך גופני של מקיף באר טוביה זכה בפרס החינוך הגופני המחוזי

$(function(){setImageBanner('7ccdcf05-39ac-4959-b881-a37a6a005052','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מחוז הדרום במשרד החינוך בישר למורים ולמוסדות חינוך על זכייתם בפרס החינוך הגופני המחוזי לשנת תשפ"ב. הפיקוח על החינוך הגופני מעניק פעם בשלוש שנים פרסי הערכה לבתי ספר ופרס אישי למורים מצטיינים בתחום החינוך הגופני, התורמים לקידום הוראת החינוך הגופני והספורט.
בין הזוכים בפרס המכובד יונתן טרובק, מורה לחינוך גופני של מקיף באר טוביה

יונתן טרובק
להצטיינותם של המורים ושל בתי הספר ביטויים רבים, ובתוך כך יוזמות להטמעת אורח חיים פעיל ובריא בתרבות הבית ספרית, הובלת תכניות מצוינות בספורט במסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות, תרומה לצמצום פערי ידע, חינוך לערכים ולסובלנות בספורט, הובלה של פעילות ערכיות בין מגזרים שונים, קידום רווחתם של התלמידים ופעילויות נוספות המבססות את מקומו ואת חשיבותו של החינוך הגופני בשגרת יומם של התלמידים. 
הפרס האישי נועד למורים לחינוך גופני במערכת החינוך העושים מעבר לנדרש מתוקף תפקידם: מטפחים מצוינות בקרב תלמידיהם, יוזמים פעילויות ייחודיות בתחום החינוך הגופני והספורט, מעודדים את תלמידיהם לפעילות גופנית בבית הספר ומחוצה לו, מדגישים למידה משמעותית, מובילים את תלמידיהם למימוש עצמי ונותנים מענה לשונות של התלמידים בשיעורי החינוך הגופני. 

מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי: המורים והמוסדות מתווים את ערכי הפעילות הספורטיבית ואורח החיים הבריא כדרך חיים. הם מעניקים לתלמידים חוסן, ידע, שיפור בדימוי העצמי וכלים לחיים פעילים. ועדת הפרס התרשמה מכלל המועמדים שעשייתם היא מודל לחיקוי. ההוקרה וההערכה לזוכים בפרס הינה גם תעודת כבוד וההערכה לכלל השותפים במעשה החינוכי, מנהלי בתי הספר, צוותי חינוך, מנהלי מחלקות ואגפי הספורט כולם".
טקס הענקת פרס החינוך הגופני המחוזי ייערך במהלך חודש יוני 2022.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה