גאווה ללכיש רעות עמיחי תושבת הישוב נטע תשיא משואה בערב יום העצמאות

$(function(){setImageBanner('cb67e87f-e041-4301-8695-e3a0b3ab462a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רעות עמיחי בת ה-17 מהמושב נטע במועצה האזורית לכיש, אשר מתנדבת בארגון השומר החדש, תשיא משואה ביום העצמאות. עמיחי מתנדבת בארגון יותר משלוש שנים. היא נבחר על ידי ראשי הארגון לייצג את אלפי המתנדבים. השומר החדש הינו ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם כדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה, ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה לאדמה ולאהבת הארץ.רעות עמיחי תלמידת כיתה י"ב במדרשית אמית קמה

רעות מתנדבת בשומר החדש למעלה משלוש שנים, ופעילה בתכנית מנהיגות צעירה של השומר החדש על שם אלכסנדר זייד. היא נבחר על ידי ראשי הארגון לייצג את אלפי המתנדבים.

השרה רגב מסרה: "רעות וחבריה בארגון השומר החדש מסמלים את כל מה שטוב ויפה בחברה הישראלית – אהבת הארץ, ציונות וערבות הדדית.

צילום איתן גאל דור

רעות היא ההוכחה שדור העתיד של מדינת ישראל הוא דור נפלא, ואני גאה בה מאוד".

רעות הגיבה לבחירה בה: "אני גאה ומתרגשת להדליק משואה בטקס יום העצמאות בשם ארגון השומר החדש, זוהי זכות גדולה עבורי.

אני מתנדבת בארגון מזה שלוש שנים ופעילה בתכנית המנהיגות על שם 'אלכסנדר זייד' ורואה מדי יום את תרומתו האדירה של הארגון בסיוע אלפי מתנדבים, צעירים וצעירות, הפועלים לשמירה וסיוע יומיומי למען חקלאי ישראל. יחד עם בני ובנות נוער, חילונים, דתיים, מהמרחב הכפרי ומהערים אנחנו פועלים מתוך שליחות לקידום ערכי הערבות ההדדית, הציונות ואהבת הארץ". נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות. עמיחי תהיה צעירת מדליקי המשואה בטקס בהר הרצל.

רעות, בת המושב נטע בחבל לכיש נבחרה כמי שמתנדבת כבר 3 שנים בשומר החדש, ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם כדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה, ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה לאדמה ולאהבת הארץ.

רעות עמיחי: "התרגשתי מאוד לשמוע על הבחירה ואני גאה לייצג את מתנדבי השומר החדש שלוקחים חלק במשימה הלאומית הציונית גם בשנת 2023. אחרי דורות שעמלו להקים את המדינה אני נרגשת להיות חלק מהדור הבא שהולך להמשיך את הדרך ולקדם את המדינה ושמחה לייצג את הדור הצעיר שיש לו הרבה מה לתרום לחברה ולמדינה".

שולה לוי מנהלת מדרשית אמית קמה: "אנו מברכים על בחירתה של רעות להדליק משואה ביום העצמאות. רעות היא דוגמא לצעירה מנהיגה ופורצת דרך, אהובה מאוד על חברותיה לכיתה. נערה שעשייה והתנדבות לעם ישראל וארץ ישראל הם נר לרגליה. מתנדבת מזה שלוש שנים בשומר החדש וחברה בתוכנית מנהיגות על שם אלכסנדר זייד ופועלת מתוך ענווה ומסירות, אהובה ומוערכת בכל מקום שהיא נמצאת".

השומר החדש ציינו" מתרגשים וגאים עד אין קץ על בחירתה של רעות עמיחי, בת ה-17, מתנדבת השומר החדש להשיא משואה ביום העצמאות ולייצג את אלפי המתנדבים והמתנדבות בשומר החדש. רעות מתנדבת בארגון בקבוצת ״הפראיירים״ מזה 3 שנים, וחניכה בתכנית המנהיגות הצעירה ע״ש אלכסנדר זייד". ״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה