גאווה -מועצה אזורית יואב קיבלה את אות הרשות המצטיינת של מחוז דרום במשרד החינוך

$(function(){setImageBanner('1df193cb-0a08-4216-981e-577ef7f853cc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביום שני 9.5 התקיים במרכז הצעירים בבאר שבע טקס מרגש של משרד החינוך-מחוז דרום, בו הוענקו אותות הוקרה והצטיינות לרשויות מצטיינות, מוסדות חינוך מצטיינים ואנשי הוראה מובילים.

ד"ר מטי צרפתי הרכבי, ראש המועצה האזורית יואב, קיבלה בשם המועצה את אות הרשות המצטיינת של מחוז דרום במשרד החינוך. המועצה זכתה כמצטיינת מחוז על היותה מערכת חינוך איכותית ומובילה המשלבת ערכים, חיבור לארץ ומעורבות קהילתית ייחודית. סביבת הלמידה במועצה מתאפיינת בגיוון סביבות הלמידה הפיזיות – בגן, בכיתה, במרחבי בית הספר, ברחבי הישוב, בטבע, במרחב הווירטואלי ועוד. המועצה שואפת לעודד יצירתיות של המורים והתלמדים. מסגרות הלמידה מגוונת באמצעות מיצוי משאבים לשם יצירת קבוצות לומדים בהרכבים שונים ובזמנים שונים לצורך טיוב הלמידה החינוכית.

 התמונות באדיבות מועצה אזורית יואב.

יחד עם מועצה אזורית יואב זכו באות מצטייני המחוז עיריית אשדוד ומועצה אזורית אשכול, שלוש הרשויות מומלצות המחוז לפרס החינוך הארצי.

בנוסף לכך, גן שחף בניהולה של הגננת רונה גפני בקיבוץ בית ניר זכה בפרס החינוך המחוזי. בפרס זכו השנה 4 גנים  בלבד מתוך 2500 גנים במחוז!  הגן פועל ברוח הגן העתידי וקיימים בו מרכזי יצרנות שונים: נגרייה, מרכז מלאכות, קרטוניה, מרכז בנייה, מרכז טבע ועוד. ילדי הגן מקיימים קשר הדוק עם קהילת הוותיקים בישוב באמצעות ביקורים הדדיים ופעילויות משותפות. סביבת הלמידה בגן היא סביבה מגוונת בה יש מקום רב לביטוי אישי של הילדים. 

מנהל המחוז רם זהבי ציין בטקס כי מצטייני המחוז מהווים מודל לזהות ישראלית עכשווית, דוגמה ומופת להפיכת אתגרי השעה להזדמנות מקצועית שבעקבותיה פותחו יוזמות והושגו פריצות דרך חדשניות, מתוך מחויבות ערכית להשפיע על המוביליות החברתית של בוגרי מערכת החינוך.

 התמונות באדיבות מועצה אזורית יואב.

ד"ר מטי צרפתי הרכבי, ראש המועצה האזורית יואב: "זוהי גאווה גדולה למועצה האזורית לזכות בהוקרה כה גדולה מטעם משרד החינוך. חזון החינוך ביואב הוא קיומה של מערכת המעניקה מענה חינוכי איכותי ומיצוי הזכות לחינוך, תוך התחשבות ביכולתם ובצרכיהם הייחודיים של כל הילדים. בנוסף, קיום שיח מכבד ושיתוף פעולה בין כל הגורמים. החינוך ביואב פועל על בסיס התפיסה לפיה חינוך בונה קהילה וקהילה בונה חינוך. המערכת מותאמת לצרכי הקהילות ופועלת בשיתוף ותיאום עם הנהגות היישובים, הקהילות וההורים. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מאנשי החינוך במוסדות החינוך, בקהילה, ביישובים ובמועצה על העבודה המסורה לאורך כל השנה. אשריי המועצה שאלה אנשי החינוך שלה! אני גאה בכל אחת ואחד".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה