גאווה מקומית בית הספר היסודי "לובה אליאב" בלכיש זכה בפרס החינוך הארצי

$(function(){setImageBanner('4ad5d0ee-20e0-4613-b620-d565b92ee03e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשנת הלימודים תש"ף התקיים תהליך לבחירת מוסדות חינוך המועמדים לפרס חינוך ארצי.
מנכ"לית המשרד הודיעה השבוע על זכייתו של בית הספר היסודי "לובה אליאב", בניהולה של רינת רוזנפלד, במושב לכיש בפרס היוקרתי. מנהל המחוז, רם זהבי: "הוועדה אישרה את שידענו תמיד. בית הספר 'לובה אליאב' הוא מגדלור והשראה לבתי ספר אחרים"

עם כניסתה של מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר לתפקידה הוחלט לפרסם את שמות הזוכים ולקיים טקס פומבי רשמי בהמשך.

מנכ"לית המשרד הודיעה השבוע למנהל המחוז, רם זהבי  על זכייתו של בית הספר היסודי "לובה אליאב", בניהולה של רינת רוזנפלד, במושב לכיש בפרס היוקרתי.

מנהל המחוז, רם זהבי: "הוועדה אישרה את שידענו תמיד. בית הספר 'לובה אליאב' הוא בית שבו פועל הצוות החינוכי מתוך ערכים של הקניית מיומנויות לתלמידים, הקשבה לצרכים שלהם, הענקת מעטפת לימודית ורגשית עשירה ומעשירה, עבודה מהלב, בגובה העיניים, לצד עידוד למצויינות, ליצירתיות, לחקר ולמיצוי כישורים אישיים של כל תלמיד ותלמידה.

דוברות משרד החינוך מחוז דרום

זהו בית ספר שהוקם לפני שנים רבות מאד והוא ניצב בפני בינוי מחדש. זוהי הוכחה לכך שמה שיוצר את איכות החינוך והאקלים החיובי אינו טמון בלבנים, כי אם במחוייבות של הלבבות. בית הספר הזה הוא כמגדלור ומוקד השראה לבתי ספר אחרים. אני מודה לכל הצוות, לפיקוח ולמועצה האזורית לכיש על קידום בית הספר ועל עידוד למצויינות".

בתהליך המחוזי נטלו חלק חברי ועדת השיפוט, בראשותה של מפקחת המחוז, אושרה שלייפר, יו"ר ועדת הפרס, ומפקחים נוספים שסיירו במוסדות החינוך ובחרו את המועמדים לפרס הארצי על פי תבחינים שהועמדו לרשותם בזיקה לחוזר מנכ"ל בנושא פרסי חינוך. 

בית הספר שנבחר לקבל את פרס החינוך שיקף תהליך מתמיד של דבקות במטרה ואמונה בדרך החינוך ועל כן הוא משמש דוגמא ומופת במחוז.

התבחינים לבחירת בתי הספר: קידום תהליכי הוראה-למידה והערכה ופיתוח סביבות למידה. המובילים להבנה מעמיקה, לטיפוח כלי חשיבה ולמידה, להישגיות, לחדשנות, ליצירתיות ולמצוינות.

מענה לצרכים שונים של התלמידים, הכולל קידום וטיפוח של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים ומניעת נשירה. אקלים של דרך ארץ וכבוד הדדי, חינוך ללקיחת אחריות, לאי-אלימות, למניעת התנהגויות עתירות סיכון, למעורבות בחיי בית-הספר והקהילה, לשמירה על איכות הסביבה, לשמירה על זכויות האדם ולשוויון בין המינים, לסובלנות ולדו-קיום.

הנחלת העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל, טיפוח ערכיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית וטיפוח המורשת והזיקות התרבותיות של אוכלוסיית תלמידיו.

מנהיגות בית-ספרית פועלת להשגת מטרות ויעדים הנגזרים מהחזון הבית-ספרי. קידום תרבות ארגונית המעודדת טיפוח עבודת צוות והעצמתה.

התפתחות מקצועית מתמדת של כל אחד מהשותפים לעשייה חינוכית, קשר עם ההורים והקהילה.

לובה אליאב באדיבות דוברות משרד חינוך מחוז דרום

בתמונות: תלמידי בית הספר לובה אליאב ומנהלת בית הספר, רינת רוזנפלד. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה