גאווה מקומית : החקלאי גיא טל תושב ביצרון קיבל אות המתנדב המצטיין של תחנת כיבוי והצלה אשדוד

$(function(){setImageBanner('b78b4a57-dbbe-470e-b1fe-dc5e1c3be3b8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום (ג') נערך טקס מיוחד ומכובד של מערך כבאות והצלה מחוז דרום, ובו הוענקו בפעם הראשונה תעודות הוקרה למתנדבים מצטיינים. גיא טל תושב ביצרון מהמועצה האזורית באר טוביה, הוזמן לקבל אות תעודת מצטיין מתנדב על פעולו באזור יישובי הדרום והשפלה

.

מידי שנה בתקופה זו מערך הכבאות  והצלה מקיימים טקס הוקרה לכבאים מצטיינים. השנה בפעם הראשונה החליט מפקד המחוז  להעניק תעודות הוקרה גם למתנדבים.  הטקס התקיים במחוז באר שבע , מאשדוד ועד אילת נבחר מתנדב מכל תחנה

מפקד התחנה טפסר משנה צביקה מויאל   העניק את אות המתנדב המצטיין של תחנת אשדוד, לגיא טל חקלאי תושב ביצרון .

צביקה מויאל מפקד התחנה אמר" גיא  הוא מודל להערצה וחיקוי לכל אדם באשר הוא . לא בכדי על אנשים מסוגו נאמר "מלח הארץ" כי המלח הוא מחצב טבעי הנכרה בעבודה קשה והינו המרכיב החשוב בכל תבשיל. מי שמעניק טעם וקושר את הפרטים המרכיבים שלם. מטאפורה זו לתאר את מעלתך". 

עוד הוסיף " המילה "מתנב" היא רק ניסיון קצר ולא ראוי כדי להבין את השקעתך ופועלך. אתה עמוד התווך של יחידת מתנדבי ביצרון , משקיע תורם ועושה ללא לאות מתוך רצון וכוונה טובה ולא מתוך הכרח. משום מעלותיך ופועלך , מערך הכבאות בכלל ותחנת אשדוד בפרט ובראשם מפקד התחנה, שקטים בטוחים וסומכים עלייך ועל היחידה. קצרה היריעה מלהודות לך ואנו מקווים שהצלחנו להמחיש את הערכתנו הרבה". 

גיא טל סיפר " באתי להתנדבות בכיבוי מתוך נתינה .ולא בשביל לקבל.אבל החליטו שככה פני הדברים וצביקה מואיל מפקד תחנת אשדוד לא וויתר לי..אמר כל הקפצה כל בקשה מעולם לא אמרת. נבדוק אין לי אנשים.תמיד ישר אתה אומר בסדר מה שתבקשו.וגם שהמתנדבים כולם בעבודות שלהם אתה ציק צאק מגייס ובא איתם. וזה לא מובן מאליו.."


" אישית הרגשתי נבוך .כי אני לא בא לקבל. אני בא רק לתת.
וזאת התרומה שלי למדינה ולמערך הכיבוי..כמי שכבר מכיר את המערך מבפנים, ויודע שאנחנו המתנדבים באים לפעמים לעזרה.

אנחנו מתנדבים באבטחת אירועים,  כבאי שנמצא בשירות יכול ללכת הבייתה ולחגוג את החג עם בני משפחתו.ואנחנו נאבטח את האירוע. זה חלק מאוד חשוב..מבחינתי..
בסהכ היה טקס מאוד מרגש..ואני מודה למערך הכיבוי על האמון המלא שהם נותנים לנו..ונעזרים בנו..זה מאוד חשוב מעניין ומאתגר כדוגמת מה שהיה בימים האחרונים אם ההפגזות מהדרום. אנחנו היינו ב 24 שעות ביום בכוננות..וכל זה שכל המתנדבים או שכירים או עצמאים..כולם כאחד התאחדנו לעזור.". 

צילום : דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה