גאווה מקומית סגן ר' נווט קרבי תושב מועצה האזורית יואב סיים קורס טייס יוקרתי

$(function(){setImageBanner('4b6389eb-a684-4994-9356-16043473faa1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אתמול (ד'), התקיים טקס "מסדר כנפיים", בבסיס חיל האוויר חצרים, בו הוענקו כנפי טיסה ל-39 בוגרי קורס טיס מחזור 181. בין מסיימי הקרוס סגן ר' תושב מועצה האזורית יואב

סגן ר' נווט קרבי דובר צה"ל

סגן ר' הינו בן 22, ומתגורר במועצה אזורית יואב עם משפחתו. אביו, א', בן 55 ומהנדס בINTEL ואימו, נ' בת 51 אשר בשירותה הצבאי הייתה פקמ"צית בבסיס חצרים וכיום מהנדסת ב INTEL.
לר' שני אחים - אח בן 20 קצין מודיעין במורן, אח נוסף בן 16 שלומד בתיכון בכיתה י"א ואח קטן בכיתה ג'. ר' גר בעברו ארצות הברית בשליחות, אוהב לקרוא, לשחק כדורעף ולטייל, ובתיכון הרחיב פיזיקה וכימיה. במהלך לימודיו הוא היה בתנועת הנוער האיחוד החקלאי והדריך במשך 4 שנים כיתות שונות. ההדרכה בתנועה היוותה חלק חשוב מחייו והוא מעיד שהוא מאוד גאה בעובדה שהוא הצליח להכניס הרבה אנשים מהישוב שלו לתנועה הקטנה הזו. עם סיום לימודיו ר' עשה שנת שירות בעמותה. במהלך השנה הדריך וחנך ילדים, ועד היום הוא בקשר טוב עם הקומונה והמדריכים שלו מהשנה.

למפגש מח"א עם משפיעים הוא מביא את המלוות קומונה שלו, הוא אומר שהיא בחורה מיוחדת מאוד שהייתה מדריכה מעולה עבורו ועבור הקומונה והוא בקשר איתה עד היום. כשר' היה קטן הוא חלם לטייל בעולם. ר' לא תמיד רצה להיות צ"א אבל בכל זאת הלך לגיבוש, התקבל והחליט להמשיך במסלול.

מספר כי לא היה רגע ספציפי בקורס שגרם לו להבין שהוא רוצה להיות צ"א, אבל כן זכור לו סיור ברמת הגולן שגרם לו להבין את המשמעות של תפקיד צ"א כלפי הצבא והמערכת הביטחונית. בקורס הוא התחבר במיוחד לסגן נ' ממגמת מסוקים, הוא זוכר במיוחד מאורע בו חבר טוב מהקורס, נ',  והוא ביצעו את הניווט השלישי בשלב הבסיסי, בו "התהפכו" המזלות שלהם - נ' עד לאותו שלב היה נווט מעולה שידע למצוא את כל הנ"צ ור' לא - ובאותו ניווט ר' הצליח ונ' לא. ר' מאמין שהקורס מוכוון כך שהדרך הכי טובה לצלוח אותו הוא בעצמך.

רגע משבר שהיה לו בקורס הוא בעיקר כשהחברים שלו הפסיקו השתתפות בשלבים הראשוניים של הקורס. ברגעי קושי בקורס הוא פנה לחברתו, לחברים מהבית וחברים מהקורס - תלוי בסיטואציה. חוויה מהקורס שזכורה לו במיוחד היא שבסוף השלב הבסיסי הוא קיבל מכתב מהמשפחה שלו, רגע שהוא מתאר כמרגש. הוא מסכם 3 שנים בקורס כמסע ארוך עם עליות ומורדות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה