גיל שלמה משער הנגב תישא משואה ביום העצמאות בשם ילדי שער הנגב והעוטף

$(function(){setImageBanner('a77146db-f4e5-4de7-abd5-be468f361c43','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים בראשותה של שרת התרבות מירי רגב, בחרה בתלמידה בת 17 משער הנגב להדליק משואה בטקס הלאומי של יום העצמאות גיל שלמה אחת מבני הנוער שהשתתפו ב“צעדת הנוער” מעוטף עזה לירושלים

גיל שלמה  תמונה באדיבות המשפחה

השרה רגב הודיעה הבוקר כי גיל שלמה משער הנגב תשיא משואה בטקס ערב יום העצמאות, בשם ילדי שער הנגב והעוטף, שלמרות המצב הבטחוני אותו חוו כל חייהם, בחרו באקטיביזם ערכי והצליחו באותנטיות שלהם, בכנות ובישירות שלהם לסחוף את כל הארץ בקריאה- "תנו לגדול בשקט!"

גיל, פעילה בצופים כפר עזה, ומשפחתה חברה טרייה בקיבוץ ניר עם, תדליק את המשואה כשהיא מייצגת את בני הנוער בעוטף עזה. 

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב: "שאפו ענק לנוער של שער הנגב שעשה השנה היסטוריה! 18 שנה שאנחנו חיים במציאות בטחונית מורכבת.

למרות זאת, בני הנוער שלנו בחרו לצאת מהבית לצעדת מחאה שהצליחה לסחוף אחריה אלפים! מתוך אחריות ואהבה לקהילה הם עלו לירושלים ברגל, גילו ערבות הדדית בדרך, בגרות וערכים, ודרשו בכנות- תנו לגדול בשקט! אני מברך את גיל שתעלה להשיא משואה ותייצג את הנוער הנהדר שלנו והקהילה החזקה והמלוכדת שעומדת מאחוריו!" 

ראש עיריית שדרות מברך את תושבת העיר, גיל שלמה, שנבחרה להדליק משואה בטקס בהר הרצל ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. "אני שולח ברכות חמות לגיל שלמה, תלמידת י"א משדרות, שנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב.

גיל הובילה עם בני נוער נוספים את צעדת 'תנו לגדול בשקט' לירושלים בדרישה לשקט מוחלט באזורנו, שהיא דרישה לגיטימית של כולנו.

גיל היא בתם של אמי, עובדת החברה הכלכלית בשדרות ודודו, מנהל ה"ספירטק" וכן נכדתו של רחמים שלמה, מוותיקי העיר שדרות. בחירתה של גיל היא גאווה לבני הנוער בעוטף, לכלל התושבים, להנהגת היישובים ולאזור כולו.

ישר כוח לגיל, לכלל השותפים לצעדה ולשרה מירי רגב שעמדה בראש הוועדה שבוחרת את מדליקי המשואות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה