דור שני במשפחה לקציני תותחנים : סג"מ אמרי ניצן ממושב נתיב העשרה סוגר מעגל

$(function(){setImageBanner('51e13159-9736-4c67-9d62-fc7ebfd27334','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

סג"מ אמרי ניצן הוא דור שני במשפחת ניצן המשרת בתותחנים, אביו שירת בגדוד 403, כמו האב גם הבן הצטרף למשפחת קציני התותחנים וזאת בעקבות תחושת השליחות שליוותה אותו עוד מהיותו ילד הגדל על גבול רצועת עזה

אמרי ניצן התגייס במרץ 2018 לגדוד 334 בחיל התותחנים,  גדל במושב נתיב העשרה שבעוטף עזה. לפני הגיוס הוא הצטרף למכינה קדם צבאית על שם הדר גולדין בקיבוץ סופה . אביו אורן ניצן שירת בצבא במגוון תפקידים החל מק"ס - קצין סיור,  דרך סמסו"ל ועד מסו"ל . אמרי ב-31 באוקטובר עלה על רחבת המסדרים והפך לקצין בצבא הגנה לישראל. היום משרת בתוך מפלג בסוללה של טירוני mlrs בשבטה. 

אורן ואמרי ניצן

אמרי מספר על דרכו לקצונה והתובנות שליוו אותו בבחירות שעשה 

"הגעתי לצבא בידיעה וברצון להיות קצין בחיל התותחנים בעקבות אבי, ובעקבות תחושת השליחות שליוותה אותי עוד מהיותי ילד הגדל על גבול רצועת עזה.
אני רוצה להשפיע ואני רוצה לתרום, אני יכול, אני חייב. זה מה שאני מאמין בו וזאת התחושה שאיתה התגייסתי וליוותה אותי במהלך קורס הקצינים. ובאמת, שכשיש לך 'למה' חזק, ה'איך' הוא הרבה יותר פשוט.
הקורס היה מאתגר מאוד, ולקח אותי למקומות שלא חשבתי שאני יכול להגיע אליהם - גם מבחינה מקצועית, ובטח מבחינה מנטאלית אישית. עם סיום הקורס מלווה אותי מעין תחושת מיצוי, התחושה הזו שאומרת - "למדתי המון, אבל זה הזמן להגיע לתכלס, בוא נתחיל כבר!" - אני רוצה להגשים את עצמי, מרגיש שאני במקום הנכון, מנסה להבין את המשקל והאחריות שאני עומד לשאת על גבי".
עוד הוסיף " כדי לקבל כוחות לדרך החדשה אני מצטייד (וממליץ) על אחד הספרים האהובים עלי, והנה ציטוט ממנו – "בהצלחה, הגיע היום. אתה יוצא למקומות נפלאים אז שלום. עם רגליים בנעליים ועם שכל בראש תמצא את הדרך שלך, אל תחשוש. אתה יכול ויודע מוכן ומזומן – ואתה הוא זה שיחליט לאן!" (אם יוצאים, מגיעים למקומות נפלאים, ד"ר סוס). אני מאחל גיוס קל למתגייסי תותחנים הבאים ולדור הבא של חיל התותחנים! "
אורן ניצן אביו סיפר " כשאמרי התגייס לתותחנים, התקדם ובעצם הולך בדרכי אני האבא והתותחן הגאה בעולם. התרגשתי עד עמקי נשמתי לעמוד בטקסים בשבטה ובבית התותחן ולראות אותו מוסמך, מקבל דרגות ומצטרף למשפחת התותחנים.
מאחל לו ולחבריו בריאות, שירות משמעותי שכולו אנשים ושיהנו מהשירות ומהמילואים כפי שאני נהניתי".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה