"האבנים הכפולות של מועצת יואב: תנועה קיבוצית למען השכולות ממשיכה לתמוך במשפחות שאיבדו את יקיריהן במלחמה"

$(function(){setImageBanner('3bc04a10-eb39-44a8-8a2e-09ff4063341b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר יחד עם דרורה אפשטיין, קרמיקאית ותיקה מקיבוץ נגבה, ומילי פרידמן מנהלת עמותת גילאור ביואב, החלו השבוע בחלוקת לבבות קרמיקה צבעוניים, במסגרת פרויקט "יש אבנים עם לב אדם", למשפחות שכולות ממועצה אזורית יואב, שאיבדו את היקר להן מכל במלחמה שהחלה ב-7 באוקטובר

תמונה באדיבות המועצה

במסגרת הפרויקט, אותו יזמה דרורה, הוכנו 26,000 לבבות צבעוניים על ידי אזרחים ואזרחיות ותיקים מהמועצה, שנועדו להנחה על קברי החללים מכל רחבי הארץ, כחלק מהמנהג הקדום להניח אבן קטנה על קבר היקירים. כל משפחה תקבל מארז של 18 לבבות קרמיקה בצירוף גלויה.

במסגרת הפרויקט אזרחיות ואזרחים ותיקים מיואב הכינו אלפי לבבות צבעוניים מקרמיקה בסדנאות שהופעלו על ידי קרמיקאיות ביישובי המועצה השונים. הלבבות נועדו להביע את הסולידריות של כל אחת ואחד מאזרחי מדינת ישראל, וכמובן של קהילת יואב והתנועה הקיבוצית על האסון הכבד שפקד את המשפחות ולא נותן מנוח מאז.

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר: "אני רוצה להודות לדרורה אפשטיין, קרמיקאית ותיקה מקיבוץ נגבה, שהגתה ומובילה את הפרויקט. זהו מיזם ערכי, אומנותי ואנושי, בו נוטלים חלק ותיקים רבים במועצה, חיילים שהתארחו ביישובים ובני נוער. המיזם מהווה אות לסולידריות ומחשבה, שנמצאת תמיד בלב, עבור המשפחות היקרות שאיבדו את היקר להן מכל".

אל הפרויקט, אותו יזמה והובילה מועצה אזורית יואב, הצטרפה התנועה הקיבוצית, שלקחה על עצמה את מלאכת איתור הכתובות של המשפחות השכולות גיוס מתנדבים לאריזה, שינוע וחלוקה לבתי המשפחות יחד עם צוותי המעורבות החברתית וחברות וארגונים, שמתנדבים במרכז הלוגיסטי לנפגעי המלחמה.

מנהלת מחלקת מעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית שיר גורן ציינה כי: אני רואה במיזם זה דרך נוספת להבעת תמיכה וחיבוק המשפחות השכולות בחברה הישראלית בכלל ובתנועה הקיבוצית בפרט בשעתן הקשה ומקווה שהפרויקט ייתן למשפחות מעט נחמה".

 

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה