הדר צוקרמן ממועצה אזורית בני שמעון זכתה מקום שני בחידון התנ"ך של מחוז דרום

$(function(){setImageBanner('2410b32e-c68a-4f9f-bbcf-14bd57c5301c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

היום התקיים ביישוב עומר חידון התנ"ך המחוזי לנוער התשפ"ד, ע"ש יצחק נבון ז"ל.
בחידון התמודדו מאות תלמידים ממחוז הדרום, בחידון לבתי ספר בחינוך הממלכתי- דתי זכתה במקום השני הדר צוקרמן, תלמידה כיתה ח' בבית הספר היסודי עצמונה, שבמועצה האזורית בני שמעון.

בחידון התמודדו מאות תלמידים ממחוז הדרום, אולם בשלב המחוזי זכו התלמידים הבאים:

בחידון לבתי ספר ממלכתיים

במקום הראשון: חתן התנ"ך המחוזי הוא עומר מסיקה, תלמיד כיתה י"א מבית הספר מקיף ג' ע"ש רוגוזין, אשדוד.  במקום השני: שירה ירדן לוגסי, תלמידת י"א, אף היא ממקיף ג' ע"ש רוגוזין באשדוד.

בחידון לבתי ספר בחינוך הממלכתי- דתי:

במקום הראשון חתן התנ"ך המחוזי הוא עופר רוטנברג, תלמיד י"ב בישיבה התיכונית "בלבב שלם" בירוחם.

במקום השני: הדר צוקרמן, תלמידה כיתה ח' בבית הספר היסודי עצמונה, שבמועצה האזורית בני שמעון.

הדר צוקרמן צילום לייבגיבינג

שני הזוכים במקום הראשון, בחינוך הממלכתי והדתי, ייצגו את מחוז דרום בחידון התנ"ך הארצי אשר ייערך ביום רביעי, כ"ד באדר ב' תשפ"ד 3.4.2024.

חידון הבקיאות בתנ"ך מתקיים משנת 1963. כיום הוא נערך בארבעה שלבים: שלב בית ספרי, שלב מחוזי, שלב ארצי ואירוע גמר עולמי, המתקיים מדי שנה ביום העצמאות, במעמד ראש הממשלה, שר החינוך ויו"ר הסוכנות היהודית. את השלבים הראשונים של החידון מוביל מינהל חברה ונוער של מחוז הדרום.

התחרות השנה התקיימה על רקע מלחמת 'חרבות ברזל', לכן במשרד החינוך הוחלט כי החידון יתקיים בסימן "בניה ושיבה".

רם זהבי, מנהל מחוז הדרום:

"התנ"ך מקפל בתוכו את הסיפור של עם ישראל ומכיל סולם ערכים עליו מושתתת החברה כולה. לצד אומץ לב, מוסר וסיפורי גבורה, המלווים אותנו עד ימינו אלה, מביא בפנינו ספר הספרים את עוצמתה של סולידריות, אמפתיה, צדק, אומץ ושלל ערכים הבונים חברה ומדינה.

השנה שוב נוכחנו שהנוער שלנו מצוין וערכי ביותר, נוער עז רוח, שגדל להנהיג ועשוי ללא חת, שמלמד אותנו שיעור משמעותי בגבורה. אני גאה לעמוד בראש מחוז שזהו הנוער שלו. בשיבה אל מקורותינו נוכל למצוא נחמה. נתפלל בליבנו כפי שביכתה רחל "ושבו בנים לגבולם". אני מאחל הצלחה רבה לנציגינו בשלב הארצי והעולמי". החידונים שודרו גם בעמוד הפייסבוק של מחוז הדרום. "

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה