היוזמה של אמית באר טוביה למען משפחות הלוחמים

$(function(){setImageBanner('6f4f5a7a-7a3f-4d62-975b-ae20bf1f29b6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תלמידי כיתה ז 7 בבית הספר אמית באר טוביה זכו לפעילות מיוחדת בזום של חידון בנושא גלידה והכנת גלידות מפנקות עם המחנכת אנט כהן. את הגלידות חילקו התלמידים לאזרחים ותיקים במועצה האזורית באר טוביה ולמשפחות הלוחמים תושבי המועצה האזורית באר טוביה "היה לי מאוד כיף גם החידון וגם הכנת הגלידה שהייתה טעימה מאוד", רשמה אחת התלמידות.

בימים קשים אלו מנסים בבית הספר אמית באר טוביה להפיג את המתח הרב בקרב תלמידי בית הספר. אחת מהפעילויות הרבות שנערכות בנוסף לשיעורים המועברים בזום הייתה השבוע פעילות מגבשת במיוחד של חידון בנושא גלידה אותו העבירה המחנכת אנט כהן, המשמשת גם כרכזת החברתית של בית הספר . התלמידים ענו על חידון גלידה,  ולאחר מכן קיבלו הסבר איך מכינים גלידה ביתית. בהמשך היום , בעידודה של המחנכת, הלכו הילדים לבתי אזרחים ותיקים במועצה האזורית באר טוביה ולמשפחות של לוחמים וחילקו להם את הגלידות. הם התרגשו מאוד מהמחווה והודו לתלמידים בחום.

אמית באר טוביה

"המטרה היא  על מנת לעודד את התלמידים לעשייה ושלא יהיו צמודים לתמונות ולחדשות הקשות", סיפרה המחנכת אנט כהן. "חוץ מפעילות זו התלמידים גם עוזרים במקומות בהם אופים ומבשלים לחיילים ומסייעים באיסוף תרומות ואני גאה בהם".

התלמידים וההורים הודו לכהן בחום על הפעילות המבורכת, "רק רציתי להגיד תודה על הזום של הגלידה , היה לי מאוד כיף גם החידון וגם ההכנה של הגלידה, עכשיו אכלתי את הגלידה והיה מאוד טעים", רשמה למחנכת אחת התלמידות.

גם ההורים כאמור בירכו על היוזמה, "זה מה שמציל אותם כרגע והמעט שאפשר" רשמה לכהן אחת האימהות ."בתקופה מורכבת כל כך".

חלוקת גלידה למשפחות הלוחמים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה