הכירו את מיזם לחדש ולהתחדש של המועצה אזורית נחל שורק

$(function(){setImageBanner('b2fe6e1a-f87f-4476-bc5c-a1b94fdc9fe0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פסח בפתח ואיתו בהלת הניקיון וההתחדשות.
למרות ההתרעננות הנחוצה המצב פוגע באיכות הסביבה- כל שנה בפסח נזרקים לאשפה טונות של חפצים, בגדים ורהיטים שתהליך פירוקם איטי ומוחלפים ברכישה של מוצרים חדשים המזינים את התעשיות המזהמות השונות.

דוברות נחל שורק
מועצה אזורית נחל שורק יזמה פרוייקטים חינמים וייחודיים המאפשרים הפחתה משמעותית של זריקת חפצים ישנים ורכישה מיותרת ומטרתם להצליח להתחדש מבלי לזהם  את הסביבה: 
מסיבת החלפות בגדים- פרויקט שתופס תאוצה והצלחה גדולה בשנים האחרונות. נשים ונערות מביאות בגדים איכותיים שהן כבר לא לובשות או שרכשו ובסוף לא לבשו ולוקחות בגדים אחרים. כמו חנות יד 2 אך ללא עלות ותתפלאו.. כמות הפריטים החדשים שמגיעים עדין עם הטיקט פשוט מדהימה. 

במתנס נחל שורק שדרגו את מסיבת ההחלפות והפכו את זה לארוע נשי כך שמי שמעוניינת להגיע למסיבה תהנה מלבד החלפות בגדים גם מייעוץ סטיילינג,צילום ובית קפה קטן  שיפתח במיוחד לארוע - הכל ללא עלות. 
הבגדים שישארו יתרמו כולם לעמותת בת מלך 
הארוע יתקיים ב1/4 9:30-12:30 במושב בני ראם. 
שוק הילדים/Yard sale - לקראת פסח הורים רבים מוסרים או זורקים ספרים וצעצועים רבים  שכבר קטנים על הילדים שלהם אך עדין יכולים לשמש אחרים וניתן למכור אותם במחירים סמליים. אם גם אתם רוצים לעשות זאת מזומנים לשני מתחמים : 
ה Yard sale מעשים טובים - לכבוד יום המעשים הטובים ארגנו במתנס נחל שורק ארוע גדול הכולל "מכירת חצר" המונית שבה כל מי שמעוניין יכול להקים דוכן ולמכור צעצועים, ספרים או חפצים שאינו מעוניין בהם. התנאי היחיד - 10% מהרווחים ינתנו תרומה לנזקקים 
תאריך 29/3 16:00-18:30  
*שוק הילדים בחווה של חוה*    פרויקט מיוחד שגם יאפשר לילדים להרגיש מוכרים ליום אחד - החווה תיפתח שעריה ללא עלות וכל ילד שירצה יוכל להקים דוכן מכירות קטן ולמכור את הצעצועים והספרים שהוא מוציא מהבית. 
כל הצעצועים והספרים שלא ימכרו ובעליהם לא יקחו אותם חזרה יתרמו לעמותות. 
שוק הילדים יתקיים ביום ראשון 10/4 מ15:00-18:30 . פרטים באתר החווה. 
תיקון ליל פסח- יש לכם רהיטים טובים אך ישנים שאתם אוהבים אך זמנם עבר? מה דעתכם למחדש אותם, לתת להם רעננות ונראות חדשה וכך לאפשר להם עוד כמה שנים בבית? מיזם של פרויקט "מקומי נחל שורק" בשיתוף הסוכנות היהודית מזמין את כל המעוניינים להגיע לסדנת מיחדוש- הסדנא היא ללא עלות כלל. אתם רק צריכים להביא את הרהיט ואת ההדרכה, הצבעים וכלי העבודה תקבלו במקום. 
הסדנא תתקים ב 29/3 במתנ"ס נחל שורק ביד בנימין. יש להרשם מראש בקישור:

שי רייכנר ראש המועצה: תקופת האביב מתאפיינת בהתחדשות ובהתרעננות של הבית, המשרד והסביבה. שמח מאד להיות הרשות שממנפת את זה לעשיה ירוקה וסביבתית*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה