הלך לעולמו משה מורג תושב אוהד

$(function(){setImageBanner('34a97976-194d-475b-b41e-53d7f1a202fb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לאחר מאבק קשה במחלה הלך לעולמו משה מורג תושב אוהד מהמועצה האזורית אשכול. משה הקדיש את כל חייו למען הציבור והיה דוגמה של שליח ציבור מחויב ומסור שראה בבטחון וברווחתם של תושבי אשכול משימת חיים אישית. משה היה דמות השראה לתושבי אשכול ומכריו הוא הותיר אחריו אישה ילדים ונכדים . יהי זכרו ברוך

משה מורג

ראש המועצה האזורית גדי ירקוני ספד לו

נוח על משכבך בשלום, המפקד. אשכול נפרדה היום מאחד מאנשיה היקרים ואני באופן אישי נפרדתי מחבר יקר ואהוב. משה מורג ממושב אוהד הקדיש את כל חייו למען הציבור והיה דוגמה של שליח ציבור מחויב ומסור שראה בבטחון וברווחתם של תושבי אשכול משימת חיים אישית.

משה עמד בכמה מהרגעים הגדולים והחשובים של אשכול: האיחוד ההיסטורי של בתי הספר, הקמת קרית החינוך וניהול מטה המועצה בזמן מגיפת הקורונה.

אבל מעל לכל, הוא ניהל ביד רמה למעלה מעשור את מטה החירום של המועצה.

הוא עשה זאת במקצועיות חסרת פשרות, תוך שבנה שיטת עבודה סדורה שהפכה למודל למידה לרשויות וארגונים בכל הארץ. בטחתי בו באופן מוחלט. למדתי ממנו המון והייתי שקט כשהוא לצדי בניהול החירום המועצתי. בשבעה באוקטובר משה כבר לא היה בתפקיד רשמי. למרות זאת משה נרתם מיד כדי לסייע ולתת מניסיונו הרב, גם ממיטת חוליו. עד רגעיו האחרונים נתן משה מעצמו למען הציבור, תושבי אשכול. אני לא יכול שלא לראות סמליות בכך שהוא הלך מאיתנו חודשים ספורים בלבד אחרי האסון הגדול שפקד את קהילתנו. השיקום והתקומה שלנו הם המורשת שמשה וכל האנשים היקרים שאשכול איבדה מאז השבעה באוקטובר השאירו לנו בלכתם. אני משתתף בצערה העמוק של זהר רעייתו, הילדים והנכדים שאותם אהב יותר מכל. תודה לך על הכל, חבר יקר".

נורית חן סיפרה : 

לכל אדם יש דמויות שמשמשות מודל לחיקוי עבורו, מעוררות השראה ולעולם לא נשכחות ממנו. כזה היה משה מורג, משה היה היועץ האישי שלי בעמל הגליל חכם, מקצועי, חריף, בעל ניסיון רב בהמון תחומים הוא היה מגיע מעוטף עזה ואני מהצפון נפגשים באמצע הדרך דרך ארוכה אך כל פגישה הייתה שווה.

במשך 4 שנים ליווה אותי בדרכי המקצועית הרבה מההצלחה שלי נזקפת לזכותו משה היה מסוג האנשים שלא שוכחים. תמיד חלמתי להיות כמוהו בעוד כמה שנים, לייעץ, לאמן, הגעתי לתחום שאני עוסקת בו בזכות ההשראה שלו.

כל מתאמן שמגיע אלי, אני נותנת לו תרגיל, לספר על 3 דמויות מופת שעוררו בו השראה וכך אנחנו מזהים את הערכים של אותו מתאמן ועושים עבודת חיבור לערכים. כשאני חושבת על משה, היו לו הרבה ערכים ואני מניחה שגם לי יש ערכים דומים דומה מושך דומה. היום נזכרתי בבחירה שלי כשקיבלתי את הידיעה שמשה נפטר. מורה הדרך שלי, יהי זכרך ברוך".

סמדר שמחאי כתבה : 

יש דברים שגם אם ידעת שזה רק ענין של זמן, אתה לא מוכן כשהם קורים. משה מורג איננו. לא יאומן, וכל כך לא הוגן. בעל, אבא, סבא, חבר טוב.... איש מקסים שתמיד מוכן לעזור לכולם, פשוט לא נתפס. 15 שנות חברות טובה. אתגעגע אליך מאוד משה. נוח על משכבך בשלום!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה