הלך לעולמו פיני בן יעיש מהנדס המועצה הוותיק של לכיש - יהי זכרו ברוך

$(function(){setImageBanner('142402af-5144-4870-adbf-d9f6153feaf2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עצב כבד נפל על מכריו חבריו ובני משפחתו עם הייוודע הבשורה על לכתו בטרם עת של פיני בן יעיש (60 ) תושב שדרות.
פיני היה מהנדס המועצה האזורית לכיש 12 שנה , ומהנדס עיריית אופקים בתפקידו הנוכחי.
פיני היה ממובילי הפיתוח הענק בחבל לכיש ובמיוחד בהקמת יישובי המזרח ויישובי מגורשי גוש קטיף. הלווייתו תתקיים היום 10.05.2023 בשעה 18:30 השבעה יושבם בבית המנוח בשדרות

דוד שוורץ ספד לו בפייסבוק "לפני כשעה התבשרנו על מותו הפתאומי של פיני בן יעיש ז"ל מהנדס המועצה לכיש עד לא מזמן.פיני ואני גדלנו בשדרות בשכונות סמוכות. אך דרכנו הצטלבו בעבודה משותפת במועצה איזורית לכיש.

פיני היה ממובילי הפיתוח הענק בחבל לכיש ובמיוחד בהקמת ישובי המזרח וישובי מגורשי גוש קטיף.
כמזכיר הישוב בני דקלים יצא לנו לעבוד על המון פרויקטים משותפים. בתי ספר , גני ילדים, פעוטון, בתי כנסת , פיתוח שצפי"ם ,אולם ספורט, אולפנה ועוד פרויקטים רבים של תשתיות בישוב .(זה רק בישוב אחד והיו כאלה היו לו גם בישובים אחרים)
לפגישה עם פיני צריכים להגיע מוכנים, כי הזמן קצר ופיני לא אוהב בזבוז זמן .
בד"כ בהפסקת סיגריה שלו שעל המרפסת בכניסה למחלקת ההנדסה לפני או לאחר ישיבות שהיו בערב או מוקדם בבוקר היו לנו שיחות ארוכות על התפתחותה של שדרות . על העשיה הרבה וההשפעה של משפחותנו שהיו מהמייסדות ומהמשפיעות על עיצובה של העיר .
דיברנו על התחביב המשותף של הצילום .
ובסוף תמיד השיחות התגלגלו להורים ואז סיפר בערצה ובכאב על אימו שבסוף חייה חלתה ודיברנו על הכאב המשותף באובדן ההורים של שנינו.

מפיני למדתי המון על מושגים בבניה ובניהול פרוייקטים ותקציבים גם שדעתנו היו חלוקות לפעמים.
לפיני ז"ל
זכויות גדולות ורבות בבניין ארץ ישראל".
יהי זכרו ברוך
פיני בן יעיש
עיריית אופקים ספדו לו :
ראש העיר איציק דנינו, סגני ראש העיר, חברי המליאה, העובדים ותושבי העיר כולה המומים, כואבים ואבלים על מותו של מהנדס העירייה, פיני בן יעיש ז"ל.
בן יעיש, אשר בחודש הבא אמור היה לחגוג 60, נפטר היום (יום רביעי) בצהריים בעת שהיה בדרכו לעבודה לפגישה עם מנכ"ל העירייה. רק לפני כחודשיים מונה לתפקיד מהנדס העיר, אולם הספיק להתאקלם באופקים במהירות, ולמלא את תפקידו ברצינות, בחריצות, במקצועיות ובנועם הליכות.
כבר ממבט ראשון ניתן היה להבחין כי מדובר במקצוען אמיתי, אשר בזמן הקצר בו מילא את התפקיד התחבב על כל עובדי הרשות. כולנו בעיר המומים ועצובים ומשתתפים בצערה הכבד של המשפחה.
יהי זכרו ברוך!"
כ
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה