המורה יהודה כהן מבית הספר אמית באר טוביה מספר על המפגש עם תלמידו בשדה הקרב

$(function(){setImageBanner('caf5f942-ab87-49ee-8ecb-b137d7a59a6e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

המורה יהודה כהן מבית הספר אמית באר טוביה משרת במילואים מאז תחילת הלחימה. הרגעים המרגשים שלו היו לפגוש שבעה מתלמידיו שכיום לוחמים. "זה ממלא אותי גאווה עצומה", הוא מספר. "היה מרגש ומיוחד ", סיפר התלמיד לשעבר גולן ארביב.

יהודה כהן משמש כמחנך של כיתה יב' בבית הספר אמית באר טוביה וכמורה למתמטיקה ולתנ"ך,  עם תחילת הלחימה הוא גויס ומשמש כסגן מפקד פלוגת רפואה. במהלך הלחימה זכה להיפגש עם חמישה תלמידים ושתי תלמידות אותן חינך במהלך שנות עבודתו בבית הספר. כהן מספר על התחושות שנתנו לו אותן פגישות, "זה ממלא אותי גאווה עצומה", הוא מציין. "בכל פעם שאני פוגש תלמידים שלי בשטח זה מטעין אותי ונותן לי אנרגיה לכמה ימים. לפגוש אותם בסיטואציה כזו מראה שיש שכר לעמל החינוכי".

יחצ

גולן ארביב בן 30 היה מהמחזור הראשון אותו חינך כהן בכיתה יב'. כיום הוא משרת בגדוד שריון במילואים באזור הצפון, הוא אחד התלמידים שפגש את המחנך האהוב,  שכשמע יהודה  שארביב נמצא באזור מיד התקשר ותיאם את הפגישה. ארביב מתאר את המחנך יהודה כהן במילים חמות ,"יהודה למעשה הוא היה שילוב של דמות אב ודמות אח גדול. הוא ידע לחנך כשצריך ולהיות כמו חבר שצריך, הכיתה הרגישה את זה והוא מאוד אהוב ומוערך". מתברר שיש דברים שלא משתנים גם שנים אחרי, אותו מחנך שהיה דואג לתלמידיו בבית הספר עשה זאת גם הפעם." לראות את השמחה שלו ואת הדאגה שלו היה מרגש. דבר ראשון הוא שאל אם אני צריך משהו מתוך אהבה ודאגה הוא ממש רצה לפגוש אותנו. ישבנו נפגשנו והשלמנו פערים, היה מרגש ומחזק".

דיצה אדרי מנהלת בית הספר מוסיפה ,"גאים בך יהודה על חינוך איכותי המבוסס על קשר וחיבור עוצמתי לתלמידך, כמו גם על היותך דוגמא ומופת לגיוס לצה"ל- צבא העם ולהגנה על העם והארץ. מאחלים שתשלימו את המשימה ותשובו בריאים ושלמים הביתה!".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה