המשפחה ממשיכה את המורשת של ברנדה סלסטה - טעמים ברזילאים מקיבוץ ברור חיל

$(function(){setImageBanner('8f125da1-294f-48c7-9a9d-ab3d47703f03','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אנדרה סלסטה מקיבוץ ברור חיל איבד לפני 5 שנים את אשתו, והחליט להמשיך את המורשת שלה לטעמים ומאפים ברזילאים. כיום, כשהמוצרים שלהם נמצאים בחנויות טבע, סופרים ומסעדות בכל הארץ, סלסטה טעמים נפתח גם לשוק הפרטי עם אתר למכירה באמצעות תכנית E-Commerce 360 שנולדה בתקופת הקורונה במטרה להגדיל את המכירות המקוונות של עסקים קטנים בפריפריה

אנדרה והמשפחה

מאפייה קטנה וברזילאית, זה היה החלום הקטן של ברנדה סלסטה. אחרי שנים בתור אדריכלית, היא הגשימה את החלום ופתחה בקיבוץ ברור חייל בו הם מתגוררים, בית מאפה לייצור מאפים ברזילאים ללא גלוטן. חמש שנים מאז פתיחת "סלסטה טעמים", ברנדה נפטרה והשאירה בעל ושלושה ילדים שהחליטו להמשיך את המורשת שלה.

"החלטנו להשאיר את העסק" מספר סלסטה. "דרך המפעל שלנו, אנחנו מצליחים לשמר אותה. ברנדה אהבה לאפות ולבשל, ולכן הזה הוא למעשה החותמת שלה. האפייה והתעסוקה בדברים שהיא אהבה לעשות גורמים לנו לדבר עליה ולזכור אותה בכל יום".

 

"סלסטה טעמים" הוא מפעל קטן ובייתי המייצר מאפים ברזילאים ללא גלוטן, ומייצא אותם קפואים לפני אפייה. המפעל מציע שלל מאפים מלוחים מקמח הטפיוקה שבו משתמשים בברזיל, לחמים ללא גלוטן וקינוחים ברזילאים. את מוצרים אלו הם מייצאים לבתי קפה, מסעדות, חנויות טבע וסופרים בכל הארץ.

 

אחרי יותר משנה וחצי בצל הקורונה, החליט אנדרה שהוא מעוניין להתרחב לתחום המקוון, ולמכור את מוצריו גם לאדם הפרטי דרך חנות מקוונת. לשם כך, הוא פנה למרכז לאודר המנהל את תכנית E-Commerce 360 שנולדה בתקופת הקורונה במטרה להגדיל את המכירות המקוונות של עסקים קטנים בפריפריה, ויחד הם פותחים אתר מכירתי לעסק, ממנו כל אחד יוכל לקנות את המאפים המיוחדים ולאפות בביתו.

 

מרכז לאודר לתעסוקה בשיתוף ארגון ארץעיר, משרד הכלכלה - הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, JNF ארה"ב ו-UJA ניו-יורק זיהו את האתגרים הרבים של עסקים קטנים בפריפריה בתקופת הקורונה והקימו לאחרונה את תכנית E-Commerce 360. המיזם נוסד בתקופת הקורונה בעקבות השפעתה של  המגיפה על המגזר העסקי. עסקים רבים ספגו פגיעה כלכלית קשה ונאלצו להתאים את עצמם לדרישות השוק המשתנה על מנת לשרוד. מטרת המיזם הוא הגדלת המכירות המקוונות של העסקים הקטנים בפריפריה באמצעות הקמת מערך שיווק ומכירה אונליין במינימום משאבים. עד כה, מעל 350 עסקים קטנים פנו לתכנית וכרגע כ-100 עסקים נמצאים בתהליך לקידום העסק שלהם.

 


תמר גיל המשנה למנכ"ל מרכז לאודר לתעסוקה: "עוד בתחילת הקורונה עשינו סקר בקרב העסקים הקטנים בפריפריה, החווים קשים בשיווק ושילוח גם בשגרה, הבנו את האתגרים והחלטנו לרתום את השותפים ולקדם תכנית סדורה אשר תאפשר לעסקים לפרוח גם בתקופות מאתגרות אלה. עם חשש גדול לגל נוסף של קורונה בקרוב, התחלנו בתהליך מול כ-345 עסקים קטנים בתחומים מגוונים ואני מקווה שגם בתקופה זו וגם לאחריה נצליח בעזרת התכנית להוריד את החסמים שיש לעסקים ולסייע להם בקידום העסק. עסקים קטנים הם מנוע כלכלי חשוב ביותר בכלל ועל אחת כמה וכמה בפריפריה. מרכז לאודר שם דגש על הסיוע לעסקים לצמוח כדי להרחיב ולגוון את המשרות בנגב ובגליל"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה