"הנסיך הקטן" מנצח את המלחמה: הצלחה אדירה להפקה קהילתית בקיבוץ גת

$(function(){setImageBanner('2ec1b94c-5731-49fa-89f2-c47336d2f32f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בסוף השבוע האחרון נערכו ארבעה מופעים של הצגת התיאטרון הקהילתי של קיבוץ גת "הנסיך הקטן", והסיפור הקלאסי של אנטואן דה סנט-אכזופרי קיבל חיים חדשים מול קהל נרגש ונלהב.

בתחילת חודש יוני 2023 החלו החזרות ל"נסיך הקטן" במסגרת התיאטרון הקהילתי בקיבוץ גת ע"ש משה טנא ז"ל, ממקימי התיאטרון ומעמודי התווך של התרבות בקיבוץ.

אסון ה- 7 באוקטובר קטע מיד את ההכנות להצגה, כאשר איש מהמשתתפים לא חשב שנכון בנקודת הזמן ההיא להמשיך בהצגה לאור הטראומה הגדולה, גיוס חלק מהמשתתפים והאווירה הכללית ששרתה בארץ.

כחודש לאחר תחילת המלחמה הוחלט לנסות לחזור לשגרה, עד כמה שניתן, גם באמצעות חזרה הדרגתית להכנות למופע. הייתה זו תקופה שונה ומיוחדת בה תמהיל מוזר של בריחה לגלקסיה אחרת ונוכחות שחקנים שיצאו לאפטר עם מדים ונשק ליווה את החזרות. חלק מן המשתתפים נאלצו לפרוש בשל צווי 8 והתגייסות לכוחות הביטחון ואחרים מצאו עצמם מגלמים מספר דמויות כדי למלא את החסר.

קרדיט צילום: אסנת גל

ההתמדה, הנחישות וחדוות היצירה הצליחו לגבור על הקשיים הרבים ובסוף השבוע האחרון נערכו ארבעה מופעים בהם הקהל ברח לכוכבים רחוקים, פגש נסיך, שושנה, אסטרונום ושאר דמויות האומרות לנו בכל מפגש משהו מן האמת על בני האדם ועל החוויה האנושית.

ההופעות ולא פחות מכך, החזרות וההכנה אליהן, סחפו והלהיבו ילדים ומבוגרים. זאת בראש ובראשונה בזכותו של הבמאי עידו דגני, אשר בכישרונו הצליח להכניס בסיפור הקלאסי סצנות מרתקות, מילים מקוריות ומנגינות שריגשו את הקהל כולו.

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר הודה לכל השותפים לקיום ההפקה הקהילתית וציין כי המופע הנהדר שהוצג לקהל מאפיין את רוח היצירה והקהילתיות בקיבוץ גת. אתם מוכיחים כל פעם מחדש מהי קהילתיות במיטבה.

להצלחת המופע שותפים חברי וילדי קיבוץ גת. על ההפקה: קרן זיו ומיה פלד תפאורה ותלבושות: אסנת גל ואדווה אשר. עוזרות הפקה: סיגל בכר ובלנקה טנא.

שחקנים: יוליה גולדפרב, אביתר טנא, עודד שני, עמרי צורבל, אמיר טל-יוסף, איציק בן-אהרון, אתי בר, ענת סולסקי-אזרזר, מירב טרי, עדי מטולה, רועי פלך, אלון גליקמן.                                          

זמרות: בשמת גולדברג, לנה סמיקין. רקדניות: בנות שכבות ה' ו-ז'. פרסום: גל ורובי.

במיזם הקהילתי החשוב תמכו מחלקת התרבות במועצה אזורית יואב וקיבוץ גת.

קרדיט צילום: אסנת גל

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה