הצטיינות בחינוך: שלומי אלדד מתיכון אמית באר טוביה נבחר למנטור מצטיין בתחרות רובוטיקה ארצית

$(function(){setImageBanner('9599822e-7997-47be-8f7f-206a8d86a02b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שלומי אלדד, מורה למדעים בתיכון אמית באר טוביה, נבחר השבוע למנטור מצטיין בתחרות רובוטיקה ארצית שלומי הגיע במיוחד לתחרות משרות מילואים פעיל בעזה.
ביום ראשון השבוע נערכה בחיפה תחרות רובוטיקה ארצית fll מטעם ארגון first, ארגון עולמי לרובוטיקה ופיתוח כישורי למידה.

לתחרות מגיעים תלמידים מכל רחבי הארץ מכיתות ד'-ט' על מנת להציג רובוטים אותם פיתחו במהלך שנת הלימודים האחרונה,  לאחר תהליכי חקר עמוקים ומשימות אותן תוכנתו הרובוטים לבצע על ידי התלמידים במסגרת בתי הספר. 

 

גם בית הספר התיכון אמית באר טוביה שלח שתי קבוצות לתחרות, כאשר כל אחת מהם פיתחה רובוט לתחרות היוקרתית, במהלכה הרובוטים ביצעו משימות שונות.

אלא שאם בכל תחרות מתמקדים בתלמידים ובפיתוחים שלהם, הפעם מי שגנב את ההצגה היה המורה האהוב שלומי אלדד. 

בתחרות ישנה קטגוריה של מנטור מצטיין, כלומר התלמידים שרוצים להמליץ על המורה שלהם או על מי שמלווה אותם בתהליך התחרות עושים זאת בפני וועדת השיפוט שבוחנת את ההמלצות, ולאחר הבדיקה שלה בוחרת בכל יום מחמשת ימי התחרות מנטור מצטיין אחד מתוך עשרות רבות של מנטורים שפעילים באותו היום.

 

אתמול לקראת סיום היום התברר כי אלדד הוא המנטור המצטיין ליום הראשון של התחרות. אלדד קיבל את התואר על ליווי והשקעה רבה בתלמידיו והכנתם לתחרות. מה שמעצים עוד יותר את ההישג היא העובדה שכל ההכנות נעשו מרחוק בעת שהותו של המורה בשרות מילואים פעיל מעזה.

 שלומי אלדד

"שלומי הוא מנטור מדהים אנחנו מאוד מעריכים אותו והוא תמיד שם בשבילנו, ממש כיף איתו ואנחנו מאוד קשורים אליו", סיפרה תלמידת כיתה ט' וחברת קבוצת הרובוטיקה אור צחייק. "תמיד אפשר לפנות אליו בכל נושא גם לאחר שעות בית הספר. אנחנו איתו כבר שלוש שנים. אנחנו מאוד שמחים שהוא קיבל את הפרס הכי מגיע לו בעולם, הוא מדהים לא יכולנו לבקש מורה טוב יותר ממנו ".

 אמית באר טוביה

"מאוד התרגשתי מהמחווה של התלמידים", סיפר השבוע אלדד. "זה ממש מחמם את הלב. לא תיארתי לעצמי שאקבל את הפרס. ניסיתי לעשות את המירב תוך כדי המילואים, אני גאה בתלמידים על התוצרים היפים שהביאו. הפרס גורם לי למחויבות רבה ולהמשיך את התהליכים הלימודיים עם התלמידים גם בשנים הבאות".

  

״אנו גאים מאוד בשלומי על ההישג המדהים", ציינה מנהלת בית הספר דיצה אדרי. "ההשקעה והמסירות לטובת התלמידים יחד עם המסירות לטובת המדינה בשרות מילואים פעיל היא דוגמא מצוינת למורה שמביא איתו ערכים מדהימים של לב גדול ודאגה לתלמידים בכל מצב. זכינו באיש חינוך מדהים כמו שלומי שיביא את תלמידיו לעוד הישגים רבים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה