הרבנית שרה דרוקמן הרופאה המיתולגית של מושב זרחיה הלכה לעולמה

$(function(){setImageBanner('9281b63d-aeff-40c1-b8db-e3280904a1ac','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הלכה לעולמה הבוקר הרבנית ד"ר שרה דרוקמן, בגיל 90 הרבנית הייתה נשואה לרב חיים דרוקמן, שהיה חבר ההנהלה הארצית של תנועת "בני עקיבא" והיתה רופאה של מושב זרחיה במועצה האזורית שפיר
הרבנית הייתה בתו של פרופסור יעקב נחום אפשטיין והתגוררה במרכז שפירא יחד עם בעלה הרב חיים דרוקמן עד שהלך לעולמו לפני כשנה בגיל 90, כתוצאה מסיבוכים של מחלת הקורונה. לזוג עשרה ילדים וקרוב למאתיים נינים ונכדים, שתיים מבנותיה הן מאומצות. חתנם הוא הרב שמעון לפיד שהחליף את הרב בראשות הישיבה.

הלכה לעולמה הבוקר (שלישי) הרבנית ד"ר שרה דרוקמן, בגיל 90. היא הייתה נשואה לרב חיים דרוקמן, אשר היה מהרבנים הבולטים בציונות הדתית ונפטר לפני שנה כתוצאה מסיבוך קורונה. הלוויתה תצא היום בשעה 14:30 מרחבת בית הכנסת של מרכז שפירא

הרבנית קיבלה תואר ד"ר מהפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים לאחר שסיימה בהצלחה את לימודי הרפואה ופנתה להתמחות ברפואת משפחה. היא שימשה במשך השנים רופאת משפחה בקופת חולים באשקלון וביישובי הסביבה.

מאז שיצאה לגמלאות שילבה התנדבות, עזרה לנזקקים ושיעורי תורה ב'אורות עציון' שבגבעת וושינגטון.

.

ברוך דיין האמת.
בית הישיבה הגבוהה אור עציון מרכין ראש עם הישמע דבר פטירת הרבנית ד״ר שרה חיה דרוקמן ז״ל.
הרבנית, אשת מו״ר הרב דרוקמן זצ״ל הייתה אחד מעמודי התווך הבולטים שאיפשרו את הפצת תורתו ופועלו הרב של מו״ר זצ״ל.

בית הישיבה הגבוהה משתתף בצערה של המשפחה, תלמידי הרב והרבנית ומוקיריהם.

ירון רוזנטל כתב 

הרבנית שרה דרוקמן הלכה לעולמה
במשך שנים, במהלך הקיץ היו הרב דרוקמן ורעייתו שרה מגיעים לשבוע חופש בכפר עציון.
הזוג הכי גדול בציונות הדתית לא התארח בבבית הארחה או בצימרים, והסתפק בדירת האירוח של הקיבוץ (שהיתה הדירה הכי מוזנחת בקיבוץ והיו בה 4 מיטות, שולחן וארון).
הם היו מגיעים לאכול בחדר האוכל את האוכל הפשוט שהוגש לאנשי הקיבוץ.
שרה שבמקצועה היתה רופאה היתה מטיילת במשך שנים עם בית ספר שדה שלנו בכפר עציון.
תמיד עם השקט האצילי שלה ועם הצניעות הכל כך מאפיינת אותה.
יהי זכרה היקר ברוך
משפחת אמונה מרכינה ראשה וכואבת את לכתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן ז"ל.

הרבנית הייתה דמות מופת ורוח להגשמה ועשייה למען העם והארץ לתלמידותיה שהולכות בדרכה וממשיכות להגשים את החזון הגדול שהובילה בחייה.
כרופאה העניקה מזור ומרפא לרבים והייתה פורצת דרך לנשים רבות אחריה. הרבנית ע"ה היוותה מודל ומגדלור לשילוב אמיתי של תורה ועבודה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.  
ליאור קצב ספד 
תמיד איתו. תמיד לצדו. במשך כל שנות חייהם המשותפים וגם אחרי פטירתו.
עצוב וכואב על פטירתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן, "אשת חבר כחבר", רעייתו האהובה והמסורה של מורנו ורבנו הרב חיים דרוקמן זצוק"ל.
זכיתי להכיר את הרבנית דרוקמן באופן אישי והייתי מבאי ביתם במשך עשרות שנים.
יחד עם מורנו ורבנו הרב דרוקמן זצוק"ל, הרבנית שרה דרוקמן ליוותה את נגה ואותי ובני משפחתנו בתחנות חיינו לאורך עשרות שנים והיתה חלק משמעותי במהלך חיינו.
הרבנית ד"ר שרה דרוקמן היתה אשת חייל של ממש. דמות מופת ומעוררת השראה: "תלמידה חכמה", רופאת משפחה, אשה אצילה, חכמה, שבצניעות וענווה, גידלה יחד עם מו"ר הרב דרוקמן זצוק"ל משפחה לתפארת, היתה שותפה מלאה, מסורה ונאמנה לכל מפעל חייו, פתחה את לבה וביתה לנו, אלפי התלמידים לאורך שנות דור ולאלפי אנשים שביקשו מזור לכאבם. "שלו ושלנו - שלה הוא".
אנו חייבים לה תודה גדולה.
שולח את תנחומיי הכנים לבני משפחת דרוקמן האהובים והיקרים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה