השר ישראל כ"ץ הודיע על הקמת צוות מיוחד לשיקום יישובי העוטף

$(function(){setImageBanner('51f97360-754f-46be-8f32-42d53f3eb2c0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, חה"כ ישראל כ"ץ, סייר במועצה האזורית אשכול, יחד עם ראש המועצה, גדי ירקוני, על מנת לתת מענה לצרכי החשמל, המים והתשתיות של תושבי המועצה והיישובים באזור.

(קרדיט תמונה- דוברות משרד האנרגיה והתשתיות)

בביקור השתתפו מנכ"ל המשרד, קובי בליטשטיין, מנהל חטיבת אנרגיה מקיימת, רון אייפר, יו"ר רשות החשמל, אמיר שביט, מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, אנשי רשות הגז הטבעי ורשות המים.

 

השר קיבל סקירה אודות האתגרים והבעיות שמתמודדת עימם המועצה בכלל התחומים, לרבות תחום האנרגיה. השר כ"ץ הדגיש כי הבטחת אספקת חשמל ומים יציבה לאזור היא בעלת חשיבות עליונה, וכבר כעת ננקטים צעדים בשטח כדי לספק את המשאבים הדרושים עבור המועצה. השר גם התייחס בדבריו לשיקום חבל תקומה, גם מבחינה אנרגטית, ושם על כך דגש מרכזי.

 

משרד האנרגיה והתשתיות סיפק למועצה שלושה גנרטורים וסולר, על מנת לוודא אספקת חשמל סדירה בעת חירום, לצד פעילותה המבורכת של עובדי חברת החשמל שפועלים לתיקון קווי האספקה תחת אש.

 

ביקור זה של השר, המנכ"ל והצוותים המקצועיים, מצטרף לביקורים שנערכו בשבועות האחרונים בישובים שונים בקו האש בדרום ובצפון, במטרה לחזק את התושבים ולתת מענה בתחום האנרגיה והתשתיות בעקבות המלחמה.

 

שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ: ‏"ביקרתי בקהילה שספגה מכה קשה במתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, והתמודדה בגבורה מול מרצחי חמאס-דאע"ש. ראש המועצה גדי ירקוני סיפר לי על מעשי הנאצים שביצעו כאן מפלצות החמאס. הנחתי להעמיד מיד כל סיוע וכל משאב שיש במשרדי: פרישת תשתיות חשמל, מים וגז טבעי עבור הבתים הזמניים והקבועים, הקמת מערכות אגירה וסולאריות והקמת צוות שמיניתי בראשות מנכ"ל משרדי ומנכ"ל חברת החשמל ליישם את הכל. לא נחסוך שקל לשקם את הקהילות. אמרתי לו שהניצחון שלנו הוא לבנות מחדש את חבל התקומה ולהשמיד אחת ולתמיד את החמאס".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה