חדש בתיכון צפית "קמפוס דיגיטלי" -סביבה מעשירה ומאפשרת בחזית הטכנולוגיה התקשורתית

$(function(){setImageBanner('5e7b9590-3c9f-431b-85ac-21b6e93359ab','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביום שני התקיים בתיכון האזורי צפית במועצה האזורית יואב טקס חגיגי לחנוכת הקמפוס הדיגיטלי החדש במעמד מ"מ ראש המועצה עופר סלע ובהשתתפות מנכ"לית המועצה מירית דגני, מנהלת צפית נטע פרץ וצוותה, מנהל מחלקת החינוך ינקלה שטיינברג, נציגי קמפוס IL ,מנהלים, בעלי תפקידים ואורחים.

הקמפוס הדיגיטלי החדש צפוי לשרת הן את תלמידי בית הספר, הן את אוכלוסיית הצעירים במועצה והן את קהילת הגיל השלישי ויהווה מרכז טכנולוגי המאפשר ומזמן התמקצעות בתחום ושדרוג חוויית הלמידה.

הקמפוס נבנה בראייה עתידית  על פי תפיסת המאה ה-21 מתוך הבנה כי יש לתת מתן מענה לצמיחה ולהתפתחות הטכנולוגית הן בקרב קהילת צפית והן בקרב כלל הקהילה במועצה האזורית יואב, תוך הנגשת מקורות ידע והתקדמות מקצועית לקהילה.

תמונות באדיבות המועצה.

התכנון נעשה כך שהוא נותן מענה לסוגי למידה ומפגש שונים ומגוונים במקביל כגון: הרצאות, עבודה אישית ומפגשי הנחיה במספר חללי עבודה. במקום חדר TED, המיועד להרצאות ומפגשים, גרפיקה ואנימציה ממוחשבת, חדר מודולרי אינטראקטיבי ומרחבים פתוחים ללמידה עצמאית וקבוצתית.

תמונות באדיבות המועצה.

המקום בנוי כך שניתן לעבוד בו במקביל במספר רב של חללים. במקום 4 כיתות (חללים סגורים) עם פתיחה חלקית לחללים הסמוכים, פינות דיגיטליות פתוחות המאפשרות ישיבה מול מסך ביחידים או בקבוצות קטנות וכן חלל מרכזי למפגשים גדולים יותר בישיבה חופשית או למפגשים מתוכננים.

כאמור המקום ישמש לא רק את קהילת בית הספר אלא יהווה מרכז בו גם צעירים ואוכלוסיית הגיל השלישי יקבלו מענה בשלל תחומים. הכוונה לאפשר לצעירים ליהנות מסדנאות וקורסים בתחומי המשפחה, הקריירה, מנהיגות בקהילה ועוד. עבור קהל הגיל השלישי המקום יאפשר לפתח מיומנויות מחשב ואורייניות דיגיטלית כמו גם ליהנות משלל קורסים בתחומי דעת שונים.

תמונות באדיבות המועצה.

על פי התכנון כבר בקיץ הקרוב תשופץ קומת הקרקע ויוקמו אולפן רדיו וספרייה דיגיטלית, אשר יחד עם הקמפוס שבנייתו הושלמה עתה יוכל לתת מענה נרחב כבית לטכנולוגיה ומידע.

המועצה האזורית יואב שוקדת ללא לאות ותוך השקעת משאבים רבים, על פיתוח וטיפוח התשתיות הפיזיות והאנושיות במוסדות החינוך ועל קידום שלל תוכניות חינוכיות במגוון תחומים. בשנים האחרונות קמפוס צפית שינה את פניו ולרשות התלמידים עומדים חללי לימוד ועבודה חדשים, מתחם אמנות, מתחם ספורט כולל מסלולים, מגרש מטופח ואולם מתקדם. כעת הושלם פרויקט דגל נוסף - "הקמפוס הדיגיטלי" שמטרתו להציע סביבה מעשירה ומאפשרת בחזית הטכנולוגיה התקשורתית.

תמונות באדיבות המועצה.

מנכ"לית המועצה מירית דגני ציינה כי: "קיבלנו יד חופשית על מנת שהמקום לא יהיה פיל לבן אלא פעיל ושוקק חיים והכי חשוב היה שחיברנו בין משאבים של הרשות לבית ספר והקהילה ואנו נמשיך לחדש כל שנה על מנת שהמקום יישאר רלוונטי לטובת כלל הציבור שישתמש בקמפוס.

מנהלת בית הספר נטע פרץ ציינה כי: "חלומות הופכים למציאות בזכות שותפויות ומה שיפה כאן זה שיתוף הפעולה בין כל הגורמים בקהילת יואב המוביל לדברים נפלאים. אני מאחלת לנו כי המקום יהיה שוקק חיים בבוקר ובערב".

מ"מ ראש המועצה עופר סלע ציין כי: "צפית זה מרכז החיים של יואב והקמפוס הוא המרכז של המחר. הקמפוס הדיגיטלי יאפשר לכלל המשתמשים ליהנות מחללי עבודה מתקדמים מתוך הצרכים שהמאה ה-21  מציבים בפנינו. אני רוצה להודות לכלל השותפים בפרויקט חשוב זה בהם: המשרד לשוויון חברתי ודליה אנרגיות וכמובן להודות לצוות בית הספר ולעובדי המועצה שיחד הפכו חזון שהוא חלום למציאות".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה