חוף אשקלון פועלת למען ילדים עם צרכים מיוחדים

$(function(){setImageBanner('ae0bc919-b1ad-4722-a899-19eb94037c70','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

המועצה האזורית חוף אשקלון סיימה להכשיר במהלך השבוע האחרון 11 הורים לילדים עם צרכים מיוחדים שייקחו חלק, בשיתוף המועצה, בהתוויית התכנים והפעילויות עבור ילדיהם. "התושבים שלנו הם המשאב החשוב ביותר להצלחתנו. המעורבות שלהם בהתפתחות המועצה היא בריאה וטובה", אמר ראש המועצה, איתמר רביבו

בתחילת השנה הנוכחית הפכה המועצה האזורית חוף אשקלון למועצה האזורית בעוטף עזה המובילה במספר הגנים לחינוך מיוחד בשטחה, זאת לאחר שנחנך הגן השני במספר לילדים עם צרכים מיוחדים, גן תלתן במושב כוכב מיכאל.

 

במהלך השבוע האחרון עשתה המועצה צעד נוסף לקידום בעלי הצרכים המיוחדים לאחר סיומו של קורס הכשרת הורים לילדים עם מוגבלויות מטעם מנהל מוגבלויות במחלקת הרווחה במועצה.

"בעבר, להורים לילדים עם צרכים מיוחדים לא הייתה אמירה והשפעה בנוגע לפעילויות המועברות לילדיהם. לכן, החלטנו ביחד עם משרד העבודה והרווחה שהגיע הזמן לשנות זאת מתוך התפיסה כי המעורבות של ההורים תורמת לקידום תהליכים בזכות התובנות והניסיון שלהם", מספרת ציפי בנעים, רכזת היחידה למנהל מוגבלויות במועצה.

 

במהלך הקורס התחלקו המשתתפים, 11 הורים לילדים עם צרכים מיוחדים מהמועצה, לשלושה צוותים שעתידים לפעול בשלושה מישורים שונים למען הפעילויות בתחומי החינוך, חברה ופנאי עבור ילדיהם בשיתוף פעולה מלא מול המועצה.

 ראש המועצה, איתמר רביבו וראש מחלקת רווחה, מעוזיה סגל עם ההורים, בוגרי הקורס

 

בתום סדרה של 12 מפגשים, נערך ביום שני האחרון טקס חגיגי לרגל סיום הקורס. במהלך הערב התכנסו כל ההורים, הציגו את עצמם, סיפרו את חוויותיהם ולאחר מכן הציגו את תוצרי הקורס.

 

ראש המועצה, איתמר רביבו, אשר נכח בערב התרשם מהעבודה היסודית שנעשתה על ידי ההורים והכריז כי המועצה תדאג לכך שייפתח קורס נוסף עבור הורי ילדים בעלי צרכים מיוחדים במועצה. "התושבים שלנו הם המשאב החשוב ביותר להצלחתנו. המעורבות שלהם בהתפתחות המועצה היא בריאה וטובה. דרך הקורס יהפכו ההורים לגורם משמעותי בכל הנוגע לחינוך ילדיהם ויהיו שותפים מלאים שלנו בהתוויית הדרך", סיכם ראש המועצה, איתמר רביבו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה