חוף ניצנים מקום ראשון במדד החופים הטובים בישראל, במקום השלישי חוף זיקים

$(function(){setImageBanner('48ef2f05-d127-4e29-85d3-a9ee6a07136a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תושבי הדרום אתר מאקו אשר קבע קריטריונים שונים לדירוג החופים הטובים בישראל, דרג את רשימת החופים המוכרזים הטובים ביותר בארץ, כשהזוכה בכתר הוא חוף ניצנים ואחריו במקום השלישי חוף זיקים. שניהם נמצאים בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון, אך פתוחים לקהל הרחב

במקום הראשון על פי הדירוג - חוף ניצנים. במאקו ציינו "אם אתם מחפשים חוף מרווח שיש בו פשוט הכל – ניצנים הוא החוף עבורכם. חוף חולי רחב ידיים בלב שמורת החוף הגדולה בישראל. אפשר ליהנות בו מקמפינג, מדורות, ברביקיו, מוזיקה ואפילו מסיבות. במקום יש גם הצללה, מקלחות, שירותים וחניה חינם. החוף מציע סבסוד מחירים לתושבי העיר, מתקנים לילדים ומתקני ספורט".

דוברות והסברה חוף אשקלון

במקום השלישי - חוף זיקים. במאקו ציינו "החוף המוכרז הדרומי ביותר בישראל מציע הודות למיקומו מרחב גדול, ומאפשר להגשים כמעט כל חלום – מקמפינג ומסיבות ועד מסעדות, מתקני ספורט ומתקנים לילדים. מחירי הכיסאות והשמשיות בחוף זיקים נמוכים באופן ניכר מחופים האחרים, ודרכי ההגעה אליו בתחבורה ציבורית פשוטות לתושבים המתגוררים סמוך – והמועצה מפעילה אוטובוס ייחודי בחודשי יולי–אוגוסט, שמסיע ומחזיר ללא עלות את תושבי המועצה, רק צריך להירשם מראש. אם מתחשק לכם לטייל קצת בדיונות וליהנות מהטבע, עברו את הנחל לצד הצפוני לעבר שמורת חולות זיקים".

דוברות חוף אשקלון

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו: "אני שמח וגאה על התוצאה. הבטחנו מעצמה, וקיימנו גם בחופי הים. במועצה האזורית חוף אשקלון ישנם נופים וחופים מהיפים והמובחרים ביותר בישראל, ועכשיו זה גם רשמי. אנחנו נמשיך לפעול כדי שתושבינו והמבקרים בחופים יוכלו להמשיך ולהינות משירות איכותי לצד ניקיון, אטרקציות, מתקנים משודרגים וחווייה ברמה גבוהה. יישר כח לכל העוסקים במלאכה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה