חנוכת משכנו החדש של בית הספר "נוף השדות" במועצה האזורית יואב

$(function(){setImageBanner('8c22002c-47b9-4d69-b54a-6325901af475','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ביום ראשון האחרון נחנך בית הספר נוף השדות בקיבוץ נגבה בטקס חגיגי מרגש ורב משתתפים לציון חנוכת משכנו החדש. האירוע התקיים במעמד ראש המועצה האזורית יואב ד"ר מטי צרפתי הרכבי ומנהל מחוז דרום במשרד החינוך מר רם זהבי. מודבר בבית ספר אשר נבנה בחזות כפרית ופרוש על כ-22 דונם בבנייה חד קומתית, מגרשי ספורט מקורים, מגרש קט רגל, מתקן נינג'ה, אמפי מקורה לאירועים, מרחבי למידה תוך וחוץ כיתתיים וכיתות חוץ מוצללות.

כיתות אם נבנו כמשושה המאפשר מגוון רב של צורות ישיבה, כיתות ספח לפעילות של קבוצות קטנות, כאשר לכל שכבת כיתות מבואה בשטח של יותר מ-100 מ"ר. בבית הספר כיתות ל למידה בקבוצות קטנות, חדרי עבודה לצוותי החינוך, מבנה משאבים ובו ספרייה, חדר תנועה, חדר מדע (מעבדה), מגרשי ספורט מקורים, מגרש קט רגל, מתקן נינג'ה, אמפי מקורה לאירועים, מרחבי למידה תוך וחוץ כיתתיים וכיתות חוץ מוצללות.

בית ספר נוף שדות צילום לוטם פרדילנד

ראש המועצה האזורית יואב ד"ר מטי צרפתי הרכבי: "נוף השדות מצטרף למשפחה מפוארת של מוסדות חינוך ביואב. בעשור שבו אני מכהנת כראש המועצה הובלנו תנופת בנייה מאסיבית שבמסגרתה בנינו בין השאר תשעה גני ילדים חדשים, בנינו את בית הספר היסודי האלה שבקיבוץ כפר מנחם, שדרגנו את בית הספר שדות יואב בקיבוץ גת, וחידשנו את מרביתה של קריית החינוך בתיכון צפית הכוללת גם מתחם ספורט. בית הספר הוא אחד ממפעלי הבנייה הגדולים והמורכבים שהובילה המועצה. אני גאה לומר שההחלטה על הקמתו והליך התכנון נעשה לאורך הדרך בשיתוף צוותי החינוך, הציבור והקהילות.

קרדיט צילום: אורון קפלן

עם סיום הבנייה אנחנו מתפארים בשלושה מוקדי חינוך אשכוליים החובקים את כלל המועצה ונותנים מענה מיטבי לילדינו ". עוד הוסיפה ראש המועצה: " כל זאת לא היה קורה ללא העזרה, הליווי והתמיכה של השותפים שלנו שסייעו להפוך את החזון למציאות. מנכ"ל המועצה הגב' מירית דגני אשר הייתה הלב הפועם של כל התהליך.

 לשותפים הנפלאים שלנו במשרד החינוך, לאדריכל גידי פובזנר וצוותו, לניבה אבירם מעצבת סביבות הלמידה, למשרד התחבורה, מהנדסים, מתכננים ואנשי מקצוע רבים נוספים. תודה למליאת המועצה על הליווי וברכת הדרך, תודה לשותפי המסורים במועצה, ובמיוחד למחלקת ההנדסה בהובלת מהנדס המועצה אינג' הרצל אלעני, מנהל הפרויקט אייל במני והמפקח אביטל פטיש, למנהל מחלקת החינוך ינקלה שטיינברג וצוותו, ומחלקות התחבורה, הגזברות והב יטחון. תודה לנציגי הקהילות המזינות את בית הספר וכמובן לשותפים בקיבוץ נגבה. תודה אחרונה למנהלת בית הספר הגב' אינגה אדרי ולכל צוות בית הספר על השותפות והאמונה בדרכינו"

 קרדיט צילום: אורון קפלן

. מנהל מחוז דרום במשרד החינוך מר רם זהבי הודה לכל בעלי התפקידים ביואב על החזון והיוזמה, ובראש ובראשונה לראש המועצה ד"ר מט י צרפתי הרכבי ולמנכ"ל המועצה הגב' מירית דגני על הובלת המועצה וחזון חינוך מועצתי. "משכנו החדש של בית הספר מהווה את חוד החנית לקדמה החינוכית ויהווה מודל לחיקוי ברשויות נוספות. אנחנו גאים בעשי יה שלכם ובשותפות האמיתית לאורך כך הדרך". מנהלת בית הספר "נוף השדות" הגב' אינגה אדרי אמרה בדברי הברכה: " בית הספר כשמו כן הוא, שוכן בלב שדות נגבה, אחת מנקודות חומה ומגדל, אחד הסמלים המרכזיים בהקמת הארץ והפרחת השממה. תכנון בית הספר מאפשר מרחבי למידה חדשניים, למידה חוץ כיתתית ושיתופי פעולה עם הקהילה המקומית

קרדיט צילום: אורון קפלן

 אני מתחייבת בשמי ובשם הצוות המקצועי לעשות לילות כימים על מנת לספק לתלמידנו את החינוך האיכותי ביותר שיש בידינו. אני מודה למועצה האזורית יואב על תמיכה לאורך כל הדרך והגשמת כל החלומות ומודה למשרד החינ וך על הליווי המקצועי לאורך השנים האחרונות"

 לסיום ציינה ראש המועצה: " הפילוסוף ואיש החינוך ג'ון דיואי אמר כי 'תפקיד החינוך הוא ללמד את הילד לחשוב, ולא ללמדו מה לחשוב' – תפיסת החינוך כאן אצלנו ביואב מעודדת חשיבה, יצירתיות וחדוות למידה וכל זאת נעשה במרחבי לימוד המאפשרים את התנאים האופטימליים לצוות ולתלמידים"

קרדיט צילום: אורון קפלן

 "במהלך האירוע הופיעו תלמידי שכבה ה' מבית הספר נוף השדות" בקטע ריקוד, חברי הרכב מרכז המוזיקה של יואב בניהולו של ארז דרגצקי והוקרן סרט שליווה את כל תהליך הבנייה מראשיתו ועד לפתיחת שנת הלימודיםוחדוות למידה וכל זאת נעשה במרחבי לימוד המאפשרים את התנאים האופטימליים לצוות ולתלמידים " . במהלך האירוע הופיעו תלמידי שכבה ה' מבית הספר נוף השדות" בקטע ריקוד, חברי הרכב מרכז המוזיקה של יואב בניהולו של ארז דרגצקי והוקרן סרט שליווה את כל תהליך הבנייה מראשיתו ועד לפתיחת שנת הלימודים".

קרדיט צילום: אורון קפלן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה