טקס קריאת שם ע"ש הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל לשכבה ז' בכפר הנוער אשל הנשיא

$(function(){setImageBanner('6fd06c44-b010-4506-8053-a06593c96e03','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הערב, (א', 31.10.21) התקיים בכפר הנוער אשל הנשיא טקס קריאת שם לשכבה ז' של תלמידי הפנימיה על שם סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל, לוחם מג"ב שנורה בידי איש חמאס בגבול רצועת עזה.
"תודה על הזכות שהענקתם לנו, הבחירה להנציח את בננו מאד מרגשת ובעלת משמעות עבורנו" אמרו ההורים
"אין מקום חי יותר להנציח את זכרו של בראל ז"ל מאשר במעשה החינוכי של דור העתיד", אמרה אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך

הטקס נערך במעמד הוריו, ניצה ויוסף, יחד עם אחיו ואחיותיו. כמו כן, נציגי היחידה מהצבא ומהמכינה, חברי ילדות שלו, מנכ"ל כפר הנוער, ד"ר עוזי תפוחי, מנהל הפנימיה, עומר עמנואל, תלמידי שכבה ז' והצוות החינוכי.שם השכבה נחשף בכתובת אש גדולה שנשאה את שמו של בראל ז"ל.

כתובת אש עם שמו של בראל- צילום רון מסיקה

"תודה רבה על הזכות שהענקתם לנו. הבחירה להנציח את בננו מאד מרגשת ובעלת משמעות עבורנו, המשפחה והחברים" אמרו ההורים בפגישתם עם התלמידים והצוות החינוכי. "זו חוויה עצמתית שמנחילה את הערכים של בראל.כפר הנוער אשל הנשיא הוא משפחה שלנו לכל החיים".

צילום קרדיט: רון מסיקה

כמידי שנה תלמידי השכבה החדשה (ז') שנקלטת בכפר הנוער בוחרים שם שכבתי שמלווה אותם במשך שש שנים עד סיום התיכון. "השנה הוחלט ביוזמה של התלמידים וסגל הפנימיה לקרוא לשכבה ע"ש בראל ז"ל מספר ד"ר עוזי תפוחי מנכ"ל כפר הנוער.

זאת, לאחר תהליך שבו למדו על פועלו בעזרה לזולת, התנדבותו לשנת שירות, בחירתו להתגייס לשירות צבאי משמעותי, ועל ערכי הרעות, המנהיגות ואהבת הארץ שאפיינו אותו. ערכים ואבני יסוד שעולים בקנה אחד עם ערכי החינוך באשל הנשיא". לדבריו "יוזמה זו קיבלה את ברכת הוריו ומשפחתו שהתרגשו מהמחווה להנצחתו של בנם ז"ל דרך חינוך בני נוער".

הוריו של בראל ז"ל עם ד"ר עוזי תפוחי מנהל הכפר צילום רון מסיקה

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך: "מתוך הכאב צמחה יוזמה מרגשת של התלמידים להנצחתו של בראל ז"ל, שדמותו נצרבה בסיפור הישראלי. אין מקום חי יותר להנציח את זכרו של בראל מאשר במעשה החינוכי של דור העתיד". 

צילום רון מסיקה

לוגו של השכבה על שם בראל שיצר עומר סופר, מדרך בפנימיה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה