יום הכשרה מעצים: צוותי החינוך בגני יואב לומדים כיצד ליצור "גן מגוון"

$(function(){setImageBanner('befc2f41-4847-468d-9139-c2cdcd67b9f6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

השבוע התקיים במועצה אזורית יואב יום הכשרה מרתק לצוותי החינוך של גני הילדים. יום ההכשרה, שנשא את הכותרת "הגן המגוון", התמקד במתן כלים ותובנות לצוותים כיצד להתאים את המענה החינוכי לכל ילד וילדה בגן, תוך התחשבות בייחודיות ובצרכים האישיים של כל אחד.

באדיבות המועצה

למפגש הגיעו למעלה מ-70 נשות חינוך, ביניהן מנהלות גנים, גננות ותומכות חינוך. את הצוותים המשתתפים כיבדו בנוכחותם ובירכו ראש המועצה האזורית יואב, נתי לרנר, מנהל מחלקת החינוך, ינקלה שטיינברג, ומפקחת גני הילדים במחוז דרום, ריקי אזרן צבאות.

במהלך המפגש הוצג האני מאמין של המחלקה והועברה הרצאה של השירות הפסיכולוגי חינוכי בנושא: ההבדלים הבין אישיים בין ילדי הגן, אתגרים, היתרונות, חשיבה חיובית וגיוס משאבים.

בתום ההרצאה עברו הצוותים לשבעה שולחנות עגולים לטובת למידת עמיתים ודיונים בנושאי חינוך שונים.

ראש המועצה האזורית יואב, נתי לרנר בירך את כלל המשתתפות וציין כי ביואב רואים חשיבות רבה בהעצמה וחיזוק הצוותים החינוכיים לאורך כל השנה. "תודה לכל הצוותים הנפלאים של גני הילדים ביואב, שהגיעו לאחר יום עבודה בגן להכשרה כה משמעותית וכמובן לפיקוח של משרד החינוך ולהנהגת הגיל הרך על השותפות והמקצועיות לאורך כל הדרך".

 גני הילדים ביואב הם לב ליבה של הקהילה. מערכת הגיל הרך ביואב מקנה לילדים כישורים חברתיים, רגשיים ולימודיים, מטפחת קשר ליישוב, לקהילה, לסביבה ולחברת הילדים.

מנהלת הגיל הרך במועצה עינת לוינטל ציינה כי: "מחלקת הגיל הרך במועצה אזורית יואב רואה חשיבות רבה בליווי והכשרת צוות ההוראה בגנים ולאורך כל השנה מעבירה מספר פורומים מקצועיים למובילות, מחנכות וסייעות.

במועצה פועלות 31 מסגרות חינוכיות מלידה ועד שש הכוללת 10 מעונות יום, 19  גנים בפיקוח ממלכתי, גן אחד בפיקוח ממלכתי-דתי וגן חינוך מיוחד.

 

יום ההכשרה הוא יום משותף לגננות ולתומכות הגן מתוך הבנת החשיבות בחיזוק צוות הגן יחדיו להתמודדות במסגרת החינוכית בגיל הרך.

בתום המפגש קיבלו המשתתפות ערכת שי ובו גם אלמנטים יצירתיים להפעלה בגנים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה