יום חמישי הקרוב בקייטנת איל"ן: מרוץ הנצחה לזכרו של איתמר אלחרר ז"ל

$(function(){setImageBanner('aedfadac-575d-488f-8c5d-dbe78ab42de6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מזה כ 13 שנים, נוער בני ראם שבמועצה אזורית נחל שורק זוכה להפיק את קייטנת איל"ן לילדים עם צרכים מיוחדים. מדובר בהפקה עצומה ואינטנסיבית הנערכת על ידי נוער המושב - בוגרי ט, י, יא ויב בניצוחה של רכזת הנוער וכל קהילת המושב. ביום חמישי הקרוב 28.7 בערב הסיום של קייטנת איל"ן המוקדשת לעילוי נשמתם של חברי המושב היקרים אחיה ערקי ואיתמר אלחרר ז"ל.

מועצה אזורית נחל שורק

ההתגייסות לקראת הקייטנה מרגשת כל שנה מחדש - הנוער מתחיל בחשיבה וארגון חודשים מראש, תושבי המושב נתרמים פיזית בהסעות, אוכל, ובתרומות כספיות למימון האטרקציות והשהות של החניכים במטרה להעניק לילדי איל"ן בעלי תפקוד לקוי חוויות מעצימות ולמשפחותיהם, נחת מהם.

כאמור, הקייטנה נערכת ברמת פנסיון מלא וכוללת לינה, הסעות, ביטוח, אטרקציות וארוחות מלאות.

בוגרי הקייטנה מגיעים לבקר בקייטנה שנה אחר שנה גם כשהם כבר חיילים, נשואים ואפילו בעלי משפחות.
ביום חמישי הקרוב 28.7 בערב הסיום של קייטנת איל"ן המוקדשת לעילוי נשמתם של חברי המושב היקרים אחיה ערקי ואיתמר אלחרר ז"ל.
איתמר ז"ל שנהרג השנה בפעילות מבצעית היה פעיל מאוד בכל השנים, דחף יזם ואף ריכז את הקייטנה כשהיה שמיניסט. החניכים הוותיקים של הקייטנה היו מאוד מחוברים אליו, והמירוץ יהיה ארוע משמעותי ומרגש עבור קהילת המועצה.
אחיה ז"ל היה מדריך צעיר בקייטנה, חיוכיו ואהבתו כבשו הרבה חניכים שאוהבים לחזור לקייטנה שנה אחר שנה.  לצערנו, אחיה ז"ל הספיק להשתתף כמדריך בקייטנה שנה אחת כי טבע בירדנית לפני 4 שנים.
למירוץ מוזמנים גם משפחת אלחרר, חברים של איתמר מהצבא, חיילים, וכמובן תושבי בני ראם והמועצה. כל אחד ואחת מהרצים יקבלו חולצה עם הדפס לזכרו של איתמר אלחרר ז"ל ולאחר מכן יתקיים הפנינג סיום.
שי רייכנר ראש המועצה:" הנתינה של הנוער שלנו היא הקבלה הגדולה ביותר שאדם יכול לקבל והנוער נותן את עצמו ללא גבולות ובאהבה רבה. השנה נפרדנו מאיתמר ז"ל שהיה קצין מלא בערכים ובטוב ואני נרגש מדרך נוספת  של הנצחה מיוחדת שנבחרה על מנת להנציח אותו".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה