יוסי יחבס סיים את השבעה ומתגעגע לאשתו דוריס: "ככה אני חי, בוכה איתה בלילות"

$(function(){setImageBanner('1879a43a-b3c6-4f51-83f1-2b9214c0f6bd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יוסי יחבס איבד את אשתו דוריס האהובה מכל בפיגוע הרצחני שארע בבאר שבע, ביום אחד בהיר שהסתיים באכזריות. משפחה אוהבת, חמה ובעיקר צוחקת, אבא, אמא ושלושה ילדים שגדלו לתפארת במושב גילת. חיים בשגרה מבורכת. עד שביום אחד, כשאמא דוריס הלכה למתחם 'וואן' בבאר שבע כדי להחליף חולצה, אף אחד לא תכנן או חלם שזה יגמר ביום הכי שחור בחייהם, והיא נקלעה למול פרצופו של המחבל הרוצח ונדרה על ידו במפתיע. דוריס לא שרדה את כאב הסכין שפילחה את ליבה ולב משפחת יחבס. עכשיו יוסי נשאר אלמן עם שלושת הילדים, עדיין לא מעכלים שהשבעה הסתיימה, אבל אמא לא חוזרת.

 צילום: פרטייוסי, מה קורה אתכם מאז סיום השבעה?

 "כולם התפזרו ואנחנו יושבים עדיין בבית עם המשפחה הקרובה והחברים שכל הזמן איתנו. לא עוזבים אותנו. דואגים לנו לארוחות, קניות וכל מה שנחוץ לנו. אנחנו לא מעכלים את האסון הכבד שנפל עלינו ומבחינתו היא צריכה לחזור מחו"ל. זה לא ניתן לעיכול. לא משהו שיודעים להיערך אליו. לא מחלה. היא כאילו הכי בבית, הפיג'מה שלה במיטה והכל זרוק כרגיל. ממש שגרתי כזה".

אתה מבין שצריך לשרוד את הכאב הנורא

"ככה אני חי, בוכה איתה בלילות".

אי אפשר לחזור לשגרה כל כך מהר

"אני אמרתי לילדים שאנחנו בחרנו להמשיך בחיים ואני פה בשבילם כל הזמן ובכל רגע נתון ויחד נהיה למען השני ונחזק. עכשיו אנחנו לפני פסח וזה כאב כפול. אנחנו כל המשפחה נהיה יחד וכל השבת נהיה ביחד".

מחכה לחלום עליה?

"נכון. האמת שהאחיינים שלי וגיסי חלמו עליה. בחלום הוא ראה אותה לא רגועה כי משהו לא סגור מבחינתה, משהו קטן שצריך להיסגר כדי שתהיה רגועה. הרב אמר שכנראה יש תשלום שהיא לא שילמה ואני חפרתי בזה עד שמצאתי דברים כמו תכריכים שלט שילמנו עליהם למועצה הדתית. זה חשוב להיעשות בגלל סגירת מעגל שלה. דוריס תמיד אהבה שדברים חתומים ולא משאירים קצוות. זה מה שמיוחד בה".

אתם חושבים איך להנציח אותה?

"כן, אבל כרגע אנחנו לחוצים בגלל השלושים, שזה חודש ניסן, לסגור את עניין המצבה ויש חגים בפתח. אנחנו מעלים זיכרונות כל הזמן ומדי פעם קצת מחייכים, אבל הכאב קשה מידי. יש עליות וירידות וזה יהיה כל הזמן. קטפו לנו את הפרח הכי יפה שיש. היא איתנו בלב ובנפש לכל החיים. תמיד איתנו".

אתה כועס על מישהו?

 "לא. אין בי כעס, רק עצבות גדול".

דוריס יחבס ז"ל ומשפחתה. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה