יוסי סבן נבחר לניהול קמפוס חוף אשקלון דרכא

$(function(){setImageBanner('41285448-37d3-4774-9019-c4f3892b7df1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לאחר הליך מכרז נבחר יוסי סבן , נשוי + 6, תושב הישוב יקיר שבשומרון לניהול קמפוס חוף אשקלון דרכא .
יוסי הוא איש חינוך הפועל במערכת החינוך מזה 24 שנים.
איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון:״אני מאחל ליוסי הצלחה רבה בשליחות שלקח על עצמו."

יוסי סבן מנהל החינוך החדש של חוף אשקלון דרכא מגיע לאחר ניהול תיכון אולפנת אמי"ת גבעת שמואל, ניהול חטיבה ותיכון בישיבת אלקנה ושליחות חינוכית מטעם הסוכנות היהודית בארצות הברית.

בכל תפקידי הניהול הוביל יוסי מהלכים פדגוגים חדשניים שהניבו עלייה משמעותית מוכחת בהישגי התלמידים וקידום תהליכי עומק ביזמות ומנהיגות. בעל תואר ראשון ושני בתלמוד ותנ"ך מאוניברסיטת בר אילן, בוגר קורס מנהלים של "אבני ראשה", בעל תעודת הוראה בחינוך ורישיון הוראה. כמו כן, מגשר מקצועי בהכשרתו.

איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון: ״אני מאחל ליוסי הצלחה רבה בשליחות שלקח על עצמו. המועצה תמשיך להשקיע בביה״ס בבינוי חדשני, תכנון והעשרה במטרה לסלול לתלמידינו את מירב ההזדמנויות להצלחה בכל תחומי החיים".

יוסי סבן

יוסי סבן: "כאיש חינוך שעובד שנים רבות בקידום תלמידים ותלמידות, ועוסק בהובלה של צוותי חינוך, שמתי לי לדגל את התלמידים וצוותי ההוראה המקצועיים במרכז.

סדר היום שלי מושתת על שלושה אדני יסוד מרכזיים: א. הובלת הצוות המקצועי למצויינות לימודית ולהתחדשות פדגוגית. ב. חינוך אישי ודיאלוגי המכיר בייחודיות של כל תלמידה. ג.חינוך והתבוננות מתמדת בעולם של מידות וערכים. אני שמח להצטרף למשפחת קמפוס דרכא חוף אשקלון מתוך תחושת שליחות גדולה ומחוייבות עמוקה, כחלק מצוות מצויין העושה עבודה גדולה שעניינה קידום תלמידותינו וסיוע להצלחתן במישור הערכי, לימודי וחברתי. בעזרת ה' נעשה ונצליח כולנו!״

ד"ר גיל פרג, מנכ״ל רשת דרכא: "מברך את יוסי סבן על בחירתו לתפקיד מנהל קמפוס חוף אשקלון דרכא. רשת דרכא תמשיך להשקיע משאבים רבים וליווי מקצועי של טובי מומחי החינוך על מנת לסייע ליוסי להמשיך ולקדם את תנופת המצוינות של קמפוס חוף אשקלון דרכא.

אני מודה ליקיר זוכר על העבודה המסורה לטובת ייסוד הקמפוס החדש ולקהילת ההורים, התלמידים והתלמידות, וכמובן למנהיגות המועצה על עבודה משותפת לקידומם של התלמידים למצוינות ערכית ואקדמית".

כרמית הרוש, ראש מנהל חינוך: ״יוסי מגיע כשבאמתחתו ניסיון ניהולי וחינוכי מגוון ומשמעותי. ניכרת רוח מנהיגות ורצון גדול להגשים את חלום הקמפוס ולהובילו למצוינות. יחד עם חברי הנהלת הקמפוס, הצוות החינוכי והנהגת ההורים נעפיל לקומה הבאה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה