יוסי קרן ,מ"מ ראש המועצה האזורית שער הנגב במסר לתושבים

$(function(){setImageBanner('e930e125-29ca-43df-9966-36e01bbfcfd6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שער הנגב מתוך פייסבוק מועצה

תושבות ותושבים יקרים,
אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמה. קהילת שער הנגב כולה עומדת בתוך קו האש והתחושות הן קשות ומתסכלות. אלו זמנים קשים, אולי הקשים שידענו. יש לנו הרוגים, פצועים ומנותקי קשר רבים. איבדנו את ראש המועצה שלנו אופיר ליבשטיין בקרב הגנה על הבית. באופן אישי - איבדתי חבר יקר וקרוב.

התמונה עוד רחוקה מלהתבהר. צוותי החירום במועצה יחד עם הצוותים ביישובים עסוקים כל העת באיסוף המידע העולה מהשטח והרכבתו לכדי תמונה הימנה.

במהלך הלילה החל פינוי צבאי של חלק מהיישובים וזאת בהתאם להערכות מצב ושיקולים מבצעיים של מערכת הביטחון. כרגע הפינוי מנוהל על ידי הצבא ובפיקוח המועצה. למרות הקשיים הגדולים במרחב- הן בתקשורת והן בהתניידות, צוותי המועצה עושים ככל שביכולתם כדי לנסות ולסייע לתושבים שנשארו בתוך הישובים ולהרחיב את הפינוי ליישובים נוספים.

המלחמה שנקלענו אליה כנראה תהיה קשה וארוכה ואנחנו נימדד ביכולת שלנו להתמודד ובחוסן שלנו ביום של אחרי המלחמה. אני מבקש שכל אחת ואחד מכם יסתכל סביבו ויזהה אנשים עם קושי ויתמוך בהם, יעזור ככל יכולתו. מצאו נחמה האחד בשניה. זוהי הדרך שלנו להתחזק יחד.

קהילת שער הנגב היא קהילה סולידרית ומאוחדת. למרות השבר הגדול על כל אחד מאיתנו לתרום את חלקו בשיקום השברים כך שנוכל לחזור לאיתננו כקהילה אחת חזקה ומאוחדת.

אני מבקש להצדיע לצוותי החירום ולכל בעלי התפקידים במועצה וביישובים על עבודה מאומצת ומורכבת ביממה האחרונה.

אני שולח תנחומים וחיבוק גדול לכל חברינו שאיבדו את יקיריהם והחלמה מהירה לפצועינו. אני סמוך ובטוח שכאשר יחזור השקט לאזור, נמצא את הדרך המשותפת להתחזק והתגבר.

שמרו על עצמכם ועל יקיריכם.
שלכם,

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה