יסמין סלע תלמידת בית הספר "אורט צור ברק" קיבלה תעודת הוקרה על הצטיינות בעבודה בחברת אלתא

$(function(){setImageBanner('8bc98bba-3181-49b3-a8ab-ae8379db6b90','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בבית הספר "אורט צור ברק", עובדים התלמידים יומיים בשבוע, במפעלים וחברות איכותיות באזור הדרום. השבוע קיבלה יסמין סלע תלמידת בית הספר תעודת הוקרה על הצטיינות בעבודה בחברת אלתא, גם רכזת התעסוקה דפנה אוחנה זכתה להוקרה.

יסמין סלע

בבית הספר אורט צור ברק, מלבד המקצועות הרגילים, מתקיימים גם לימודי מקצוע שמבטיחים עתיד מקצועי לבני הנוער. הלימודים נערכים במספר מגמות -  עיבוד שבבי, מסגרות מבנים, וטכנולוגיות בעץ מלבד זאת קיימות גם סדנאות שונות כגון צורפות במסגרתה מכינים התלמידים תכשיטים שונים. בשנה הבאה עתידה להיפתח מגמה יוקרתית ומבוקשת במיוחד של עיצוב תעשייתי. המגמות מושכות אליהן תלמידים רבים שמגיעים לבית הספר.

 

 במשך יומיים בשבוע יוצאים תלמידי יא-יב' לעבודה בחברות מובילות בדרום- אלתא מערכות, דיפוכום וחברת הגליל. התלמידים מנצלים את הידע שהם רוכשים בבית הספר, ותורמים לאותן חברות כמו גם לעצמם בצורת ניסיון תעסוקתי שנותן להם נקודת זינוק טובה לעתיד תעסוקתי מובטח לאחר השחרור מצה"ל.

בשבוע שעבר זכתה להוקרה מרגשת התלמידה יסמין סלע תלמידת כיתה יא' במגמת עיבוד שבבי, בדמות תעודת הצטיינות על עבודתה בשנה האחרונה בחברת אלתא מערכות, חברת בת של התעשייה האווירית. התעודה ניתנה לה מטעם החברה ומטעם האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, הנוער העובד והלומד וההסתדרות החדשה. "יסמין מאוד אוהבת את המגמה", סיפרה רכזת התעסוקה בבית הספר דפנה אוחנה  ,"היא מאוד אוהבת את המקצוע יודעת לעבוד באופן עצמאי, עצמאית סקרנית ומתקדמת". מלבד סלע, גם אוחנה עצמה קיבלה תעודה על פועלה כרכזת התעסוקה של בית הספר על הכנת התלמידים לעולם התעסוקה, השמה בחברות השונות, מעקב הגעה לעבודה ועוד.

 

"שמחתי לקבל את התעודה" סיפרה השבוע סלע. "נהניתי מאוד לעבוד באלתא כמפעילת מכונת cnc  הלימודים במגמת עיבוד שבבי בבית הספר נתנו לי כלים להצליח בעבודה שם. אני מרגישה שקיבלתי שם כלים רבים לא פחות משנתתי להם, הניסיון התעסוקתי חשוב מאוד וגורם לי להבין את המקצוע".

 

"הנהלת בית הספר ואני גאים מאוד ביסמין המקסימה ובדפנה", ציינה מנהלת בית הספר סיגל כהן. "הניסיון התעסוקתי  שאנו נותנים בבית הספר הוא יתרון אדיר, יסמין היא הוכחה חיה לשילוב המנצח של לימודים ותעסוקה ואני מזמינה את כל התלמידים שזה רלוונטי אליהם לבוא ולהתרשם מבית הספר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה