כיתת הגימלאים בבית הספר מבואות, עולה כיתה

$(function(){setImageBanner('41453f73-e2c6-4095-9732-4f1d68011829','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחרי שנתיים של הפסקה בעקבות מגפת הקורונה ושנתיים של פעילות שקדמה למגיפה, חזרנו השנה להפעיל במועצה את כיתת הגמלאים בבית הספר "מבואות".
אז למי שלא הכיר והתרגש כמונו עד היום.
כיתת הגמלאים, בה משתתפים 20 מגמלאי המועצה, מביאה לעולם החינוך רוח חדשה ישנה, שמרוממת רוח ומרחיבה את הלב.

חופית לשם ואורי אסרף.

במסגרת הפעילות, נהנים הגמלאים ממסגרת חינוכית אחת לשבוע, בימי ב', החל מהשעה 8 בבוקר, בכיתה ייעודית בתוך שטח בית הספר ובמהלך הימים, נהנים הגמלאים משלל הרצאות, הדרכות, שיעורי יצירה ואומנות.

במקביל, נהנים ילדי בית הספר מחונכות אישית של הגמלאים אשר מלווים את הילדים במגוון אפיקים חינוכיים להעשרת הידע והחברה. הן בהיבט החונכות האישית והן במסגרת הפסקות פעילות שמרחיבות את לב הגמלאים ומעניקות לילדים פעילויות של קשב וקרבה, זמן איכות של סבא וסבתא של כולנו יחד.

 

את התכנית מרכזת המורה חופית לשם, ממושב תלמי יחיאל, מורה לשילוב בבית הספר, שתחת הנהגתה של סימה, מנהלת בית הספר, כבר מזמן כבשו את ליבם של תושבי המועצה והמרצים השונים, אשר עומדים בתור להשתלב בפעילויות ההעשרה של הגמלאים.

 

בביקור שלנו בכיתה, במהלך השבוע, זכינו לראות את כיתת הגמלאים מתחרה בתחרות האולימפיאדה הבית ספרית, וקוטפת את המקום השני בתחרות בניית הדגם הרקטי, אותו הכינו יחד עם נציגי כיתת אמירים (מצטיינים), תחרות קסומה ומרגשת ממנה זכינו להביא לכם את התמונות עם התעודות להן זכו סגל המשתתפים מהקבוצה השמחה.

 

לצד התכנית המרגשת, כאן המקום להודות גם לסגל התיכון (אמי"ת) ובפרט לרכזת המעורבות החברתית, אשר באמצעות שחר המורה, ונציגי התלמידים בבית הספר, מלווים את הגמלאים מידי שבוע בזמן העשרה והתנסות במחשבים ואפליקציות חדשות, כהכנה מהירה לעולם החדש והמהיר שלנו.

 

בקרוב צפויים הגמלאים לצאת במסגרת התכנית גם לטיולים והצגות, ולנו לא נשאר אלא להתמוגג ולהתפלל להמשך התפתחותה והתעצמותה של התכנית, שפועלת על פי לוז מתוכנן ומלא בהשקעה, פרי יצירתה של רכזת התכנית. תכנית שמביאה המון נחת, גם לילדים, גם להורים וכמובן גם לגמלאים האהובים

 

המועצה מבקשת להודות לכלל העוסקים במלאכה, ומלבד לחופית וסימה מסגל בית הספר, גם לגב' דורון חנין, מנהלת תחום החינוך, והגב' מירי ליבריידר, אחראית התנדבות גמלאים במועצה, על קידום המיזם הנפלא, כן ירבו.

 

צילום: חופית לשם ואורי אסרף, דובר המועצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה