מאמן הכדורסל ותושב קיבוץ שובל ליאור ליובין הלך לעולמו

$(function(){setImageBanner('bf6ae37c-c70a-47c9-9d91-e1783e7b827f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מאמן הכדורסל ושחקן העבר ליאור ליובין הלך היום לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן בגיל 46.

ליאור אימן את קבוצת הכדורסל הפועל באר שבע ובשנים האחרונות התגורר בקיבוץ שובל.

ז"ל

ליובין הוא ספורטאי ישראלי שהגיע להישגים רבים בארץ ובעולם, גם כשחקן כדורסל וגם כמאמן. הוא העביר את מורשת אהבת הספורט והמקצוענות שלו לנוער הישראלי, ולשחקנים הצעירים במספר קבוצות, ביניהן הפועל באר שבע בכדורסל. אנחנו משתתפים בצער המשפחה והחברים, ומקווים שמורשתו תצמיח עוד ספורטאים טובים במגרש. 

חנוך דאום ספד לו:

לפני חודשיים הזמינו אותי להופיע בפני כוח של לוחמים שאמור להכנס לעזה. נתנו לי כתובת באיזה בית בדרום. כשהגעתי גיליתי שזה ביתו של ליאור ליובין. הוא ואשתו המקסימה אירחו את החיילים, על האש של הביוקר ופינוקים. לא ידעתי שליאור חולה וגם לא ראו עליו. הוא סיפר לי שהוא היה יומיים במדבר כדי לדבר עם אלוהים. דיברנו גם על המלחמה ועל הלוחמים הגיבורים שנכנסים לעזה, ואיזה גיבורים הם. ליאור צחק בערב הזה מכל הלב, ואני זוכר שהסכלתי עליו, על אשתו ובנותיו ועל הבית היפה שלהם וחשבתי לעצמי שהם ברי מזל. והם אכן היו. אבל ליאור הלך מאיתנו וכל מי שאוהב כדורסל ישראלי עצוב היום, וכל מי שאהב את ליאור גם, ואני אזכור אותו כמו שהיה במפגש האחרון שלנו, איש חסד מקסים, איש שאוהב את ישראל, איש משפחה. יהי זכרו ברוך

קבוצת מכבי כדורסל אוהדים נכתב: 

לזכרו של ליאור ליובין ליאור היה יחד איתי בכיתה בתיכון בליך לא היינו קרובים במיוחד ליאור היה משקיע את כל זמנו בנבחרת של התיכון ובמכבי רג כדורסל היה דבר ראשון אצלו אבל תמיד היה אדיב נחמד ואיש שיחה. ושהיה בכיתה היה מתיישב ממש שולחן לצידי. ליאור היה כוכב הנבחרת של הביס והוביל את הביס לאליפות הארץ ומקום 3 בעולם בנבחרות התיכונים. ליאור, אומנם לא היינו חברים אבל לאורך כל הקריירה שלך תמיד הייתי גאה לומר הוא היה איתי בכיתה. יהי זכרו ברוך.

ישראל זינגר כתב 

ליאור ליובין - תלמיד יקר שלי, בוגר בליך, אחד השחקנים המצטיינים של נבחרת בליך בכדורסל, שהייתה אלופת הארץ בתקופתי - נפטר כשהוא בן 46 בלבד. נורא כשאדם צעיר מסיים את חייו. עבורי - כל אלפי התלמידים שלי בבליך, וליאור בתוכם - היו כמו ילדיי. יהי זכרו ברוך! מציע להנהלת בליך - לקרוא את נבחרת בליך בכדורסל על שמו!

ארהלה ויסברג כתב 

"ליאור נתן לנו הרגשה שהוא נלחם ומאמין, אבל כבר היה מותש" גל מקל העריץ את ליאור ליובין ז"ל וביקש ממנו חתימה כשהיה ילד, ואחר כך שיחק עבורו כמאמן וזכה איתו באליפות. עכשיו הוא מתקשה להיפרד ממי שהפך למנטור שלו: "היה בו שילוב בין מוח כדורסל מבריק לאישיות מיוחדת. אפשר להגדיר אותו במילה אחת - קלאסה" 

שחקן ומאמן העבר, ליאור ליובין, שהלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן מובא כעת למנוחות 🕯️ הכדורסל הישראלי נפרד ממנו: עודד קטש ספד לו: "אני באמת רוצה להגיד תודה על הזכות הגדולה שהייתה לי, על המתנה הגדולה שהייתה לי להיות לצד ליאור ולעבוד איתו. כל מי שנמצא כאן מרגיש את אותה הרגשה. בצניעות שלו, הוא באמת היה משהו יוצא דופן" גל מקל: “שילוב של מאמן מדהים ואדם עוד יותר מדהים. אין את זה הרבה וזה ייחסר ברמה שקשה לתאר, הייתה לי הזכות לגדול איתו ולקבל אותו כמנטור בשלב מוקדם בקריירה. זה מישהו שהוא חלק מהדרך שלי”

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה