מועצה אזורית יואב זכתה ב 5 כוכבי יופי בתחרות קריה יפה ומקיימת

$(function(){setImageBanner('853a3232-1fa3-4765-b119-bb8cd4ad6b3e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מועצה אזורית יואב זכתה 5 כוכבי יופי בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" של המועצה לישראל יפה. היישוב ורדון קיבל את "דגל היופי" וכוכב זהב על התמדה חמש שנים ברציפות
10 ישובים במועצה ובית ספר "נוף השדות" קיבלו 5 כוכבי יופי בתחרות

 יו"ר הועד היוצא בורדון איל אלוש מקבל את האות בטקס.

בטקס חגיגי שנערך ביום שלישי 5.9.23 בבית המועצה לישראל יפה, זכתה המועצה האזורית יואב ב-5 כוכבי יופי בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" בתחום איכות החיים והסביבה ברשות המקומית.

היישוב ורדון במועצה זכה בדגל היופי – האות הגבוה ביותר מבין כלל היישובים בארץ שהשתתפו בתחרות וכן בכוכב זהב על התמדה בזכייה של חמש שנים ברציפות ב-5 כוכבי יופי. את האות קיבל יו"ר הועד היוצא של ורדון אייל אלוש משר הבריאות והפנים חה"כ משה ארבל, יו"ר התחרות ירמי אולמרט ומנכ"ל המועצה לישראל יפה ויצמן משיח. 

בטקס קיבלו גם הישובים כפר הרי"ף, סגולה, גלאון, קדמה, שדה יואב, כפר מנחם, רבדים, נגבה ובית גוברין תעודות על קבלת 5 כוכבי יופי אליהם הצטרף גם בית ספר "נוף השדות" שזכה גם כן בציון הגבוה ביותר 5 כוכבי יופי.

מתנדבי המועצה לישראל יפה ערכו סיורים גלויים וסמויים ברשויות המקומיות השונות וביישובים השונים, בהם נבדקו מגוון פרמטרים.  הרשויות, הישובים ומוסדות החינוך הוערכו ונבדקו על הפעילויות שלהם בתחום איכות החיים (סביבת המגורים, בטיחות מתקני משחקים, אזורי מסחר, מדרכות תקינות, שילוט והכוונה ועוד) והסביבה (חיסכון במים ואנרגיה, הפרדת פסולת, חינוך סביבתי, הסברה, עידוד שימוש בתחבורה חלופית, תרומה לקהילה ועוד).

היישובים, שקיבלו אות הוקרה בתחרות, מקבלים מהמועצה תקציב בסך 5000 ₪ לטובת המשך העשייה הברוכה ביישוב.

ראש המועצה האזורית יואב, נתי לרנר, בירך תושבי ורדון על הזכייה בדגל היופי והודה לתושבים ולחברי ועדי היישובים שבמשך כל השנה פועלים ונמצאים בלב העשייה של תחזוקה, פיתוח וטיפוח יופיו של היישוב. "אין ספק שבלעדיכם ובלעדי התושבים הזכייה הזו לא הייתה מתממשת. תודה לבתי הספר, לצוותים החינוכיים ולעובדי המועצה על טיפוח מוסדות החינוך אשר מהווים בית עבור הילדים ובני הנוער במועצה. כמועצה נמשיך לפעול למען חזות הישובים שלנו תוך שמירת צביונם הייחודי כמקומות ירוקים, מטופחים, כפריים ושומרים על הסביבה".

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה