מכרים וחברים סופדים לד"ר אסף בן ברק שנהרג במפולת סלעים בנפאל

$(function(){setImageBanner('79f81ced-0676-417a-8a90-9c521d2fe9bf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הטרגדיה עדיין לא מתעכלת יממה עברה אחרי פרסום האסון הנורא שפקד את קיבוץ בארי בו התבשרו תושבי הקיבוץ שד"ר אסף בן ברק הרופא המוכר של צפון הנגב ותושב הקיבוץ נהרג בעת שהיה בטרק בנפאל . חברים מכרים ומטופלים של ד"ר ברק סופדים לו

דר אסף בן ברק תמונה באדיבות המשפחה

חברים ומכרים סופדים 

יסמין רענן "עצוב כואב חבר שנהרג היום בנאפל ד"ר אסף בן ברק את אסף אני מכירה כבר 44 שנה בן קיבוץ חניתה יהיה זכרו ברוך"

ענת תבורי רשמה"אני המומה וכואבת. אסף מלח הארץ. רחב לב וחדור מטרה להושיט עזרה בכל סיטואציה. אהב את הארץ ברגליו ואהב אתגרים. מחבקת את סמדר והילדים" .

איילת נגבהיינו חברים של סמדר ואסף והם ביקרו בהיתנו בירושלים כמה פעמים. איש חכם, רגיש, אהבנו את השיחות עם שניהם. למרות המרחק היינו בקשר. אבלים מעומק הלב על לכתו בטרם עת. ליבנו עם סמדר חוטר-ישי ונועה.

יוסי אמיתי "כתושב חבל אשכול, נהניתי משירותיו המצוינים של ד"ר אסף בן ברק, כרופא משפחה במרפאת כללית בצוחר. אסף היה רופא ואדם איכפתי מאוד, שליווה את מטופליו לאורך כל הדרך. רעייתי ואני מרכינים ראש לזכרו. תנחומינו למשפחתו."

הדסה חג'בי "איזה טרגדיה אבידה ענקית היה רופא ואדם מיוחד במינו .מאוד עצוב יהי זיכרו ברוך ". 

מורן חג'בי נחמני "ממש עצוב! היה הרופא אצלנו במרפאת יכיני בשער הנגב טיפל במסירות רבה ובמאור פנים . משתתפים בצער משפחתו יהי זכרו ברוך"

איתי פיינשטיין " יהי זכרו ברוך רק לפני שבועיים נתן הרצאה פה בנפאל שסייעה להמון מטיילים בדרך. סייע באהבה ומקצועיות למי שהיה זקוק, חבל מאוד". 

מלי חדד" רופא שעבד לעומק -,ובלי חפיפניקיות,רופא יקר והוא מאד יחסר,מושב זמרת משתתף בצער המשפחה.יהי זכרו ברוך"

מיכל גקובסון" פגשנו בו במהלך מסלול הלנגטנג לפני כשבועיים ואחרי שיחה קצרה קיבלנו ממנו מוטיבציה לרוץ את המסלול! איש מעורר השראה יהי זכרו ברוך". 

סיוון דימרי סופר "עצוב מאוד היה רופא משפחה מדהים אצלנו במושב!!! יהי זכרו ברוך". 

אייל בריבם " יהי זכרו ברוך היה איש צנוע ותמיד נרתם לעזור, גם אם זה מעבר לשעות הפעילות, במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת". 

דקלה זרביב "רופא יקר מאוד היה רופא במושב נתן את כל כולו עבור המטופלים והכל ביסודיות ואכפתיות מדהימה יהיה זכרו ברוך"

נרסין יוסף "אחד הרופאים שהכי אהבתי להיות בקרבתו תמיד התייחס אליי ובכבוד ודאג לי ופרגן ותמך נשבר הלב עליו".

בבית חב"ד בנפאל כתבו " עצוב בבית חב"ד הערב. הישראלים הופכים כאן מהר מאוד להיות משפחה. ואנחנו איבדנו אחד מאיתנו.

אתמול אחר הצהריים קיבלנו טלפון מאיזור האנפורנה. שוטר מקומי סיפר לנו שהיתה מפולת סלעים בדרך מאגם הטיליצ'ו וישראלי נהרג באירוע.

מהר מאוד הבנו שמדובר בדוקטור אסף בן ברק מקיבוץ בארי. הוא הגיע יותר מפעם אחת לנפאל וכבר הפך לידיד.

החלום שלו היה להגיע למקום בו גם מצא את מותו.

חזקי עלה אל ההרים בכדי להביא את אסף לקטמנדו . המקום לא פשוט ומלא בדרדרות סלעים והלב כואב.. בעז"ה עושים הכל כדי להביא אותו לקבר ישראל כמה שיותר מהר. יהי זכרו של אסף ברוך!". 

נבות בן ברק  כתב לבית חב"ד בנפאלתודה חני וחזקי היקרים העובדים בעבודת הקודש יומם ולילה שליחים נאמנים שאתם... אבא גם היה שליח ולכן החיבור ביניכם היה טבעי, הוא דיבר עליכם הרבה כשסיפר על נפאל ותמיד היה ברור שזה הבית שלו שם. מודה לכם מאוד על הכל"

טירוש שלום כ"מה עצוב עבדתי עם האיש הנפלא הזה למשך יותר מ שני עשורים איש מלא נתינה עם לב ענק מטופליו זכו לא רק בלקבל רפואה אחא יוצא מכך אוזן קשבת, יהיה זכרו ברוך".

מועצה אזורית אשכול  נמסר "המועצה האזורית כואבת את מותו הטראגי של ד״ר אסף בן ברק מקיבוץ בארי בתאונה שהתרחשה אתמול ברכס האנאפורנה בנפאל.

ד״ר בן ברק, בן 71, רופא משפחה מוכר ומוערך במועצה (מרפאת צוחר) ובכל אזור הנגב.

היה חובב ספורט וטיולים ונהרג במהלך טיול אתגרי בעקבות מפולת סלעים שהתרחשה באיזור.

במהלך הטיול נתן סיוע רפואי למטיילים אחרים שנזקקו לעזרה. המועצה מחבקת ומשתתפת בצערה העמוק של המשפחה- רעייתו סמדר, הילדים והנכדים, ושל כל קהילת בארי ותלווה את המשפחה ככל שידרש".

טרם נמסר מועד הלוויה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה