מכשירים את הצוותים של צח"י ישובים באר טוביה

$(function(){setImageBanner('8474731a-253c-4bfe-b01c-683505f03571','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחר קצת יותר משנה של השקעה אינסופית, ובהתאם להחלטת ראש המועצה, מר' קובי אביבי, על הובלת הקמה רוחבית יישובית של צוותי צח"י (צוותי חסון יישובי)

התקיים ביום שלישי מפגש צוותים והכשרה של צוותי הצח"י ביישובי המועצה באר טוביה, בהנחיית מר' גדי רונן.

מועצה אזורית באר טוביה

צוותי הצח"י נועדו  לתת מענה לשעת חירום, הן בשגרה והן בעת מלחמה, וככאלו, הם מסוגלים לאתר ולשקף את אתגרי הישובים על מנת להציף את האתגרים השונים לראשי הרשויות, ובפרט במקרים מסוימים, כמו גם במועצה האזורית באר טוביה,  הוחלט על הרחבת והכשרת הצוותים לתת מענה בזמן אמת לחלק גדול מהצרכים בשעת חירום.

 

אם לפני שנה, בפעילות לא מוסדרת פעלו כ-3 צוותים בסך הכל בשטחי המועצה, במתכונת מצומצמת,

הרי שבמפגש אתמול כבר יכולנו לראות מעט מתוצרי שיתוף הפעולה הרחב והפורה שנרקם בחסות המועצה,

עם לא פחות מ-8 ישובים שסיימו את הקמת הצוותים, ועוד 6 ישובים אשר בעיצומה של הכשרת הצוותים,

כשכאמור, היד עוד נטויה.

 

תודות רבות שמורות לגב' ליטל מזוז, רכזת הצח"ים של הישובים, אשר אמונה מטעם ראש המועצה על הקמת הצוותים ביישובים, כמו גם לדאוג להכשרות ולמוכנות השוטפת מחד ולצידה לזו בשעת החירום. תודה על הפעילות השוטפת ועל ארגון המפגש המפרה והמהנה בין צוותי הישובים.

 

לצידה, נרצה להודות גם לראשי המכלולים השונים שהגיעו למפגש שנערך בבית יד לבנים באר טוביה, להסביר את אופן העבודה בין המטות למכלול המרכז ובפרט לגב' טליה פוזן, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים שמרכזת את פעילות הצח"י בשגרה.

 

כאן המקום לפנות לכל מי שמעוניין לתרום לישוב שבו מתגורר, ובפרט לאלו בהם עדין טרם הוקמו הצוותים (כדוגמת בית עזרא, עזר ואחרים)

לפנות אל נציג הוועד המקומי או לגב' ליטל מזוז, שמרכזת את הפעילות, ולהתגייס. כמו כן הוחלט כי בכל צוות ישובץ דובר יישובי שיעבוד בשיתוף פעולה עם מחלקת הדוברות, וההרשמה לתקני הדוברים המקומיים החלה אצל דובר המועצה [email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה