ממשיכים את דרכו: בנותיו של גיבור קרב מפלסים יוסי טהר ז"ל  תורמות לילדי הקיבוץ

$(function(){setImageBanner('ced77cb1-8fde-467c-86dc-1043c52bd672','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בנותיו של הגיבור יוסי טהר, יצאו לשמח את הילדים המפונים של הקיבוץ שאת תושביו הוא הציל, מהכסף שקיבלו ביום הולדתן

יוסי טהר תושב ביצרון ז"ל אביהן של התאומות זיו ועומר, הציל את קיבוץ מפלסים ב7 באוקטובר, בנותיו יזמו השבוע פעילות עבור ילדי הקיבוץ מכספי יום הולדתן

את סיפורו של יוסי טהר בן ה39, כתבנו באתר יישובניק נט, הכיצד ב7 באוקטובר תושב ביצרון ואיש שב"כ יצא לשטח עם צוות קטן של לוחמים כדי לחלץ לוחם פצוע מהיחידה. אחרי שהפצוע טופל המשיך טהר אל אזור קיבוץ מפלסים, שם התרחש קרב קשה בהתקלות עם מחבלים.

תחת אש הצליח טהר למצוא קשר של המחבלים והאזין לו, כדי להבין את אופן הפריסה שלהם, והצליח להביא את הכוחות להציל את תושביו, הקיבוץ ניצל ויוסי נהרג.

העבירו את זה הלאה:

השבוע הובא לידיעתנו כי בנותיו של יוסי - זיו ועומר בנות ה8 שלא חגגו את יום הולדתן מאז האירוע הקשה, זכו ליום הולדת מיוחד כאשר בבית הספר שלהן, נופים בכנות החליטו לחגוג לבנות יום הולדתן יחד עם חברתן שני רוטשילד מישוב ערוגות בהפנינג מפנק. את הכסף שנאסף ליום הולדתן, החליטו הבנות להעביר לתרומה.

יוזמות האירוע היו מנהלת בית הספר מאיה גווילי וקרן כחלון מחצב יחד שהרימו לבנות הפקה עם חברתן שני שגם בדיוק חגגה יום הולדת.

ההורים של הילדים שהשתתפו ביום ההולדת אספו כספים בפייבוקס על מנת לתת להן מתנות. אך הילדות כאמור, החליטו שאת הכספים שנאספו הן יתרמו לילדי עוטף עזה.

ליאת אמא של עומר וזיו התאומות רצתה שלתרומה תהיה משמעות דו צדדית והציעה לבנות לתרום את הכסף עבור פעילות שיעניקו לילדי קיבוץ מפלסים הקיבוץ שאביהן הציל בקרב ב7 באוקטובר ושבימים אלו הם מפונים ושוהים בבית מול דן אכאדיה בהרצליה.

קיבוץ מפלסים בפעילות

בעזרת מפעיל הילדים "צוף" , הם עשו הפעלה מרגשת ומהנה לילדי הקיבוץ בגילאי א-ד וזכו לתודות רבות מהילדים והוריהם שגם העניקו להם דיסקית וחולצות כאות הוקרה על המחווה שהם עשו עבורם.

שני זיו עומר והמפעיל צוף

ליאת מספרת:

 "היה לי חשוב שארבעת ילדינו ימשיכו להיות שותפים לפעילות על פי רוחו ותפיסת עולמו ודרך חייו של אביהן המבוסס על תרומה לקהילה ולמדינה.

המשכנו את דרכו של יוסי נמשיך בדרכו גם בעתיד.

פעילות לילדי קיבוץ מפלסים

רון  זיו  שחר. שני  עומר

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה