מפקד מג"ב דרום בביקור במ.א חוף אשקלון "אנחנו אחראים על הפעילות במרחב הכפרי – ולכן אנו נדרשים להיות חזקים"

$(function(){setImageBanner('10b96b57-5cf2-474c-9ae2-fdab096d8ac8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אתמול התקיימה פגישה בין ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו למפקד מג"ב דרום נצ"מ תומר אלדר ושוטרי מג"ב במסגרת הפגישה סוכם המשך שיתוף הפעולה בנושא הצבת מצלמות בשטח המועצה והקצאת משאבים למרכז המשולב .ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו :" הקשר האיכותי שנרקם בין המועצה למשמר הגבול - מהווה גורם משמעותי בשמירה על איכות חיינו".

צילום דוברות חוף אשקלון

במסגרת הפגישה הוצגה לראש המועצה פעילות המרחב והשפעתה על הבטחון האישי של תושבי המועצה. בהמשך דנו על סוגיות ביטחוניות ואזרחיות לשיפור איכות חיי תושבי חוף אשקלון.  מפקד המרחב וראש המועצה סיכמו על המשך שיתוף הפעולה בנושא הצבת מצלמות בשטח המועצה והקצאת משאבים למרכז המשולב. ראש המועצה איחל למפקד מגב דרום הנכנס הצלחה בתפקידו החדש.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו : "שמחתי לארח בלשכתי את מפקד מג"ב דרום, שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים, נצ"מ תומר אלדר יחד עם השוטרים הקהילתיים שלנו במועצה. במהלך הפגישה הבעתי את הערכתי לפעילות הענפה של לוחמי ומפקדי מג"ב - בחירום ובשגרה, שוחחנו על האתגרים המשותפים לביצור הביטחון האישי של תושבי המועצה ואיחלתי לתומר בהצלחה בתפקידו. הקשר האיכותי שנרקם בין המועצה למשמר הגבול - מהווה גורם משמעותי בשמירה על איכות חיינו בהיבטים של ביטחון אישי, שמירה על הסדר הציבורי וסיוע במערכי חירום".

"זרוע הישובים הופכת לזרוע מבצעית. על שוטרי זרוע הישובים להיות במרחק שיחה אחת מהאזרח, הטלפון הראשון של האזרח צריך להיות למרכז השיטור הקהילתי, ורק לאחר מכן לחייג גם למשטרה - על מנת שנוכל לתת מענה מהיר. אנחנו אחראים על הפעילות במרחב הכפרי – ולכן אנו נדרשים להיות חזקים בנושא עבירות הפע''ר ולמקד פעילות בהתאם". אמר במהלך הפגישה מפקד מג"ב דרום, נצ"מ תומר אלדר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה