מקדמים תשתיות, בטיחות וקליטת המפונים בבני שמעון

$(function(){setImageBanner('17b20453-7fc0-450d-8843-1574f0c4effb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שרת התחבורה הגיעה ביום חמישי האחרון למועצה האזורית בני שמעון, יחד עם כל צמרת משרד התחבורה, לפגישת עבודה בנושא תקומת העוטף וקליטת היישובים המפונים אצלנו במועצה. השרה נפגשה עם ראש המועצה ניר זמיר וצוות המועצה.

 קרדיט צילום: דנה שמח

במהלך הפגישה שוחחו המשתתפים על דרכים לקדם את קליטתם של יישובי העוטף בבני שמעון בצורה הטובה ביותר, באמצעות משרדי הממשלה. המועצה צפויה לקלוט בקיבוץ 'חצרים' הנמצא בשטחה, את מפוני קיבוץ 'בארי' בשכונה זמנית שתוקם בסמוך, זאת בנוסף לתלמידים מקיבוצים מפונים נוספים שיצטרפו למערכות החינוך הפועלות במועצה.  

ראש המועצה ניר זמיר ביקש משרת התחבורה וממנכ"ל משרדה לאשר תקציב לבניית מסוף אוטובוסים בבית הספר נווה במדבר, כמו גם לקדם את אישור סלילת הכבישים הפנימיים והכיכרות בחצרים.

צוות המועצה הציג לשרה ולצוותה את התכנית לפיתוח כניסה חדשה לקיבוץ להב ולאזור התעשייה דביר במסגרת שדרוג כביש 325, וביקש את תמיכת המשרד בעניין.

שני פרויקטים חשובים נוספים שעלו בפגישה הם הקמת גופי תאורה ומעקות בטיחות לאורך גל צידי כביש  310, דבר שיסייע רבות בצמצום סכנות ומניעת תאונות, וסלילת שביל אופניים מבית קמה לשובל בכביש 264.

ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "הפגישה הייתה מוצלחת ואפקטיבית. השרה והצוות שלה התרשמו מהתכניות והבטיחו כי ינסו לקדם את הפרויקטים ואישור התקציב בהקדם האפשרי. צוות המועצה ואני נעמוד בקשר מול צוות משרד התחבורה ומול השרה כדי להמשיך ולקדם את הפרויקטים החשובים יחד ואת רווחתם של המפונים שנקלטים אצלנו בבית."

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב: "שמחתי לעמוד מקרוב אחר התקדמות הפרויקטים התחבורתיים במועצה חרף מצב המלחמה והאתגרים שהוא מייצר. הנחיתי את הדרגים המקצועיים במשרד התחבורה, לתעדף את כל הנושאים הקשורים לטיפול במפונים, זאת לצד קידום פרויקטים תחבורתיים לטווח הארוך בכל רחבי המדינה והמשך הרצף התפקודי בשגרת החרום".

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים רתום באופן מלא לטובת רווחתם של המפונים במגורים הזמניים, עד לשיקומם המלא של היישובים שנפגעו. במקביל, בהנחייתה של שרת התחבורה אנו פועלים לקדם שלל פרויקטים שנעצרו בפרוץ הלחימה לטובת השמירה על הרציפות התפקודית והגברת הקישוריות והחיבוריות בכל רחבי המדינה, אני כאן לשירותכם, והצוות שלנו במשרד רתום לטובת הצרכים שלכם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה