מרגש: קובי כהן והחברים ממושב שתולים מסתובבים בין שטחי הכינוס ומספקים לחיילים מקלחת חמה

$(function(){setImageBanner('432eb70a-e7fa-45da-af3b-4d41b86b5b42','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יחד עם חברים מאשדוד ומתל אביב, קובי כהן מהמושב שתולים מועצה אזורית באר טוביה הגה יוזמה מבורכת של מקלחות שדה ניידות שעוברות בין שטח כינוס אחד לאחר. במתח מחכים לחיילים מים חמים, שמפו וכבגבות לצד אוהלים שמשמים כמלתחות: "הצורך מטורף, צריכים עוד אנשים שירימו את הכפפה"

מקימים מקלחות חמות בשטח למען החיילים

אזרחי ישראל ממשיכים להפתיע ביצירתיות שלהם למען חיילי צה"ל שגויסו בהמוניהם בצו 8 והפעם עם מתחם מקלחות נייד לנשים ולגברים שמוקם בשטחי הכינוס ומאפשר ללוחמים לשטוף מעליהם את היום שהיה.

במתחם מחכים להם שורה של מקלחות בהפרדה לנשים ולגברים, עם מים חמים, מגבות וסבונים ואוהלים שמשמים כמלתחות להחלפת הבגדים.

הנבחרת של קובי כהן

מי שהגה את הרעיון הוא קובי כהן מהמושב שתולים שליד אשדוד. יחד עם חברים מאשדוד ומתל אביב הם עוברים משטח כינוס אחד לאחר, מפעילים את מתחם המקלחות בהתנדבות ומעניקים לחיילים מקלחת חמה.

"אנחנו מגיעים עם 2 משאיות, אחת של מים וציוד והשנייה של אוהלים ומגבות" - הוא מספר בשיחה עם אשדוד נט, בעודו עושה את דרכו לשטח הכינוס הבא בדרום. "אנחנו פורסים את המקלחות בשטח, מחממים את המים ושמים מגבות ושמפו למי שצריך. הם מתרעננים וחוזרים לפעילות".

מקימים מקלחות חמות בשטח למען החיילים

לדבריו, מדובר בצורך שיש לו דרישה גבוהה מאוד בשטח, אך משום מה אינו זוכה למענה. "החיילים אוכלים שם אבק" – הוא אומר. "צריך לראות באיזה מצב הם מגיעים למקלחות כדי להבין. הם ממש חומים מרוב שהם מלאים באבק ובאדמה".

"אנחנו קבוצה של מתנדבים שרצים בכל הארץ, אבל צריך עוד אנשים שירימו את הכפפה, ככה שבזמן שאנחנו נמצאים במקום אחד, אחרים יוכלו להיות גם בעוד 5 מקומות אחרים שישמחו למקלחת" - הוא מוסיף. "מי שמעוניין אני אשמח להדריך אותו איך ומה לעשות, ככה נגיע לעוד חיילים שייהנו מזה".

לפרטים נוספים והתייעצות דברו עם קובי במספר - ⁦ 050-4040450⁩

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה