מרחב מוסיקה חדש לבית ספר נוף השדות במועצה האזורית יואב

$(function(){setImageBanner('c72d79e7-9228-4b53-a203-97d917218f27','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26435,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בימים אלה הושלמו העבודות בחדר המוסיקה של בית הספר נוף השדות במועצה האזורית יואב, בניהולה של אינגה אדרי, והמקום התחדש גם ריהוט מותאם לפעילות שירה, נגינה ושיח.
חדר המוסיקה מאפשר לייצר מרחב ביטוי אחר בבית הספר ולדברי התלמידים יוצר תחושה של מרחב ביתי מזמין.

הישיבה הגמישה, האפשרות לראות זה את זה ולנייד את הריהוט במרחב, מאפשרת הזדמנויות שירה, נגינה ושיח בו התלמידות והתלמידים יכולים להביא לידי ביטוי את יכולות היצירה והעבודה המשותפת.

בבתי הספר במועצה פותחו בשנים האחרונות מגוון סביבות למידה המעניקות לתלמידים חוויות מעשירות ומגוונות לצד הלמידה בכיתה, כחלק מהתפיסה החינוכית פדגוגיות במועצה. ביניהם: מרכזי עשיינות (מייקרס), גני ירק, מרכז למידה דיגיטלי אינטראקטיבי, תוכנית רובוטיקה, פינת חי, גינה מזמינה פרפרים, מרחבי ספורט, אמנות פלסטית, תיאטרון, מוזיקה ועוד.

תמונות באדיבות המועצה.

לבד ממרחבי הלמידה, פועלים בבתי הספר גם מרכזי מל"א (מרכז למידה אחר) בהובלת נשות צוות מומחיות. במל"א נבנית תכנית אישית ונעשית פעילויות בהבעה, ביצירה, בשיחות ובמשחק, לחיזוק תחושת המסוגלות ותפקוד מיטבי בכיתה.

תמונות באדיבות המועצה.

מנהל מחלקת החינוך במועצה אזורית יואב ינקלה שטיינברג הודה לכל השותפים בבי"ס נוף השדות במשרד החינוך ובמועצה שאפשרו את הקמת המרחב החדש וציין כי: "בית הספר נוף השדות, כמו כל מוסדות החינוך ביואב, מפתחים מרחבי למידה חדשניים כדי להרחיב ולגוון את המענה החינוכי לתלמידי יואב. מרחבי הלימודי החדשים מתבססים על החשיבה היצירתית והמחויבות של הצוות החינוכי המשובח שלנו".

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר ציין כי: "המועצה תמשיך להשקיע משאבים, לפתח תוכניות לימוד ייחודיות, ומרחבים חדשניים בהתאמה למרחב הכפרי ולאופי המקום, ולהעמיד לרשות הצוותים החינוכיים מעטפת מקצועית איכותית לטובת חינוך איכותי לילדי יואב".

 

                                                                                               

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה